maandag 16 april 2012

Get well soon - new Magnolia

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn uiltjeskaart, erg leuk om te lezen!
Vandaag heb ik mezelf een knutseldag gegeven, anders komt er niets van om met mijn nieuwe spulletjes te stoeien ;-)
Vanochtend zat ik dan ook om half 9 al in mijn kamertje en is dit het resultaat. Ik heb voor deze kaart 2 Grand Nestabilities gebruikt voor de vorm. Deze Tilda (waarvan ik de naam nog niet weet) heb ik zaterdag op de beurs gekocht en ingekleurd met distress inkt. Van de nieuwe serie is dit toch wel mijn favoriet, alhoewel ze allemaal weer erg cute zijn!
Het papier is van Magnolia, evenals de label, "made with love" tekst, blaadjes en het sierrandje om het ovaal. De bloemen zijn van Marianne Design en het geponste hart van Martha Stewart.

Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren gebruikt:
- tattered rose
- aged mahogany
- peeled paint
- forest moss
- spun sugar
- vintage photo
- antique linen
- weatered wood
- black soot
- H2O plumeria

Ik hoop dat jullie deze kaart en de nieuwe stempel ook weer leuk vinden.

Fijne dag allemaal,

Liefs Hélène

26 opmerkingen:

Patricia zei

Wat een PLAATJE zeg!!!!
Heel mooi gemaakt, en wat een frisse kleurtjes!
Groetjes Patricia

Yvonne zei

Wat een leuke kaart! Lekker vrolijk en de stempel is idd een schatje. Groetjes, Yvonne

Scrappapouille zei

magnifique carte !

toutes vos réalisations d'ailleurs !

j'ai hâte de voir les nouveaux Magnolias !

biz

Janine zei

ooo wat lief

Neline zei

Wat een schatje! Mooi van kleur.
groetjes
Neline

Marian zei

Prachtig je kaart
Groetjes Marian

carla zei

Aaah wat een plaatje.
Doet het prima in dit rondje.
Leuke kleurtjes, daar knap je best snel van op.
Groetjes,
Carla

Marjan zei

Dat is echt een cutie !!
Zo schattig met die krulletjes.
En natuurlijk heel mooi gekleurd.

Groetjes, Marjan

Aletta zei

Wat een bjoetie weer...

Heerlijk om zo te mogen freubelen met allerlei nieuwe stempels, het geeft mij ook weer helemaal vernieuwd inspiratie.

Groetjes Aletta

Saskia zei

Wat een prachtige kaart. Leuk gedaan. Wat een mooie stempel van Magnolia, die komt op mijn verlanglijstje. Groot gelijk dat je een knutseldag hebt genomen.
Ben benieuwd of je nog meer af hebt vandaag.
Groetjes Saskia

marja zei

Wat een prachtig kaartje in schitterende kleurtjes, wauw!!!!

Lieve groetjes Marja.

Leny Hempen zei

Wat een schattig kaartje Helene.
Echt een lieverdje.

Gr Leny Hempen

Dina zei

wat een scheetje en een prachtige kaart heb je gemmakt schitterend

Riet zei

Wat een prachtige kaart is dit.

Liefs Riet.

Cards by Jol zei

prachtig kaartje, Tilda ziet er schattig uit, je hebt haar jurkje zo mooi ingekleurd.

groetjes jolande

Miranda zei

wat een snoezig kaartje weer en de kleuren zijn prachtig...jammer dat ik je ben misgelopen op de beurs, ik was er zaterdag ook met mijn moeder, veel bekenden gezien, maar geen helene...helaas
volgende keer beter

gr
Miranda

Scrap Girl Online zei

ontzettend leuk kaartje rond en de indeling, super.
En de stempel, ja wat moet ik zeggen.... te lief!
Gr. Helga

Lia zei

Prachtige kaart, leuk model zo, en je hebt Tilda heel mooi ingekleurd,
groetjes Lia

Marianne zei

Hij is beeldschoon.
liefs, Marianne

arjette zei

Wat een mooi kaartje, heel lief!!! Wat een mooi stempeltje zeg!! En weer super mooi ingekleurd zeg!!

gr. arjette.

*mieke* zei

Hij is heel erg mooi! En een beetje jaloers ben ik wel op je, want toen ik eindelijk bij Magnolia aankwam waren de nieuwe stempels allemaal al weg...snif snif!!! Erg leuk om je eens in het echie te zien.
Groetjes Mieke

stampingdutchgirl zei

Hoi Hélène, wat heb je dat toch weer schattig gemaakt! Ik had meteen inspiratie voor een kaart, die ik moest maken voor een collega.
groetjes, Maaike

Bernadet zei

prachtige kaart Hélène

crealinedance zei

hoi hoi Het is wel goed weer om te knutselen,leuke kaart.Gr.Nel

Christa zei

ja super zeg!! ik heb deze ook kunnen bemachtigen, want deze was echt snel uitverkocht ,so cute ook ;) xx christa

C@ro zei

Wat een dotje!!!

groetjes van Caro