zaterdag 28 april 2012

EKEF # 1 stempel 2 kleurtechnieken

Hoi hoi,

Vandaag is het thema bij Elke kaart een Feestje 1 stempel 2 kleurtechnieken, en deze keer was het de beurt aan Aletta en mij om een stempel in te kleuren. We hebben gekozen voor Edwin with airplane en ik heb deze ingekleurd met distress inkt op Cotman 190 grams aquarelpapier.

Ik heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt:
- tattered rose
- aged mahogany
- antique linen
- faded jeans
- vintage photo
- fired brick

Ben je benieuwd naar het mooie kleurwerk van Aletta? Neem dan snel een kijkje op haar BLOG.

Fijn weekend,

Liefs Hélène



11 opmerkingen:

Aletta zei

Prachtig ingekleurd...

Ik heb net m'n kaartje met dit leuke stempeltje op m'n blog geplaatst.

Fijn weekend

Groetjes Aletta

Ankie vd Polder zei

Ha Hélène, ik vind hem super gekleurd zo. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik die andere minder mooi vind. Ik weet niet waarom maar ik denk omdat ik bij jou toch de manier van inkleuren levendiger vind als die van Aletta. (Sorry Aletta). Groetjes, Ankie

arjette zei

Super mooi ingekleurd zeg!!! Knap hoor wat jij kan met distress inkt, ik doe het je niet na!!
Fijn weekend!!

gr. arjette.

Leny Hempen zei

Echt super mooi kleurwerk Helene.
Echt geweldig.
Heb verder een fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Marianne zei

Heel mooi ingekleurd Helene.
liefs, Marianne

sjanie zei

Wat een schattig stempeltje, Hélène.
Mooi ingekleurd.

Groetjes en een fijn weekend,
Sjanie

Riet zei

Wat mooi ingekleurd Helene.

Liefs Riet.

*mieke* zei

Heel erg mooi inkleurwerk Helene! Je afdrukej komt echt tot leven...
Groetjes Mieke

Scrap Girl Online zei

Hij is weer prachtig!
liefs Helga

Jolanda zei

Hallo Helene,

Wat heb je dit plaatje mooi gekleurd zeg, echt geweldig!!!

Kom je ook eens op mijn nieuwe blog kijken? Het adres is www.noortje-design.blogspot.com. Je kunt tot maandagavond een set met 4 leuke Clear Stamps winnen!

Liefs,
Jolanda

marja zei

Wat schitterend ingekleurd, wauw!!

Lieve groetjes Marja.