zondag 29 april 2012

Edwin with airplane

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie leuke reacties op de vorige opdracht van Aletta en mij. Vandaag wil ik jullie de kaart laten zien die ik ermee gemaakt heb. Ik heb hiervoor weer het mooie papier van My minds eye gebruikt, en omdat ik graag de luchtballonnen tot hun recht wilde laten komen heb ik de kaart vrij eenvoudig gehouden. De notebookrand is met een stans van my favourite things en het hoekje met een EK succes pons gemaakt. De tekst is met een dymo handtang gemaakt en de tekststempels zijn van Eline.

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden?

Fijne zondag allemaal,

Liefs Hélène

21 opmerkingen:

Riet zei

Ohhh Helene,Wat is dit een prachtig lief kaartje.

Liefs Riet.

Jacomijn zei

Wat is dat een ontzettende leuke,mooie jongens kaart zeg! Schitterend met dat bijpassende papier!
Groetjes Jacomijn

Lia zei

Prachtig kaartje, leuk edwin met het vliegtuigje,
groetjes Lia

Aletta zei

Hey Helene,

Wat een geweldige leuke en vrolijke kaart. Prachtig details... heb je gebruikt op deze kaart.

Groetjes Aletta

Gretha zei

en of dat ie leuk is, prachtig papier heb je ook gebruikt.
Alles past heel goed bij elkaar.
Een leuk ornamentje, dat vliegtuigje!
Liefs Gretha

Leny Hempen zei

Wat een leuke jongens kaart Helene.
Echt geweldig leuk Edwin met het vliegtuigje.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Cards by Jol zei

wat mooi weer, het papier met de luchtballonnen vind ik zo mooi.

groetjes jolande

Marianne zei

Je kaart is prachtig geworden met die stempel.
liefs, Marianne

Jolanda Cuper zei

Wow wat een leuke stoere kaart en prachtig ingekleurd!
Groetjes Jolanda.

made by ineke zei

prachtig kaartje
de ontvanger zal er heel blij mee zijn!
gr ineke

Marian zei

Wat een prachtige creaties heb je gemaakt
Groetjes

Tinie zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt met die mooi ingekleurde stempel!! Helemaal leuk met die luchtballonnen-achtergrond!
groetjes Tinie

marja zei

Wat een geweldig leuk, mooi kaartje, super!!!

Lieve groetjes Marja.

arjette zei

WAt een geweldig leuk kaartje Hélène, super lief!!!!!

gr. arjette.

C@ro zei

Wat een leuke jongenskaart is dit!
Helemaal gezellig in die vrolijke kleurtjes.

groetjes van Caro

P.S.: Jammer dat ik er donderdag niet bij kon zijn. Hopelijk tot snel!

Laura zei

Echt een schatje! Een prachtkaartje!

Hugs, Laura

stampingdutchgirl zei

Ook deze kaart is weer helemaal leuk! Gaaf hè met die luchtballonnen?
groetjes, Maaike

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

Pracht kaartje weer!

Geertje zei

Wauww wat is tie mooi!!
Groetjes Geertje

Miranda zei

wat een gezellig en snoezig kaartje Helene, erg mooi weer
gr
Miranda

dieke zei

Wat is dit ook een geweldige kaart, Hélène!
Ik vind die luchtballonnen er top bij.
Helemaal leuk!!

Groetjes van Dieke.