zondag 4 maart 2012

Wizard Tilda


Hoi hoi,

Vanmiddag ben ik weer met de nieuwe Magnolia stempels in de weer geweest en heb ik dit kaartje gemaakt met Wizard Tilda. Deze Tilda sprak mij enorm aan, omdat ze me aan Harry Potter doet denken, en ik hier een groot fan van ben (zowel de boeken als de films).
Het is een verjaardagskaart geworden voor een collega die ook een échte Harry fan is, dus dat zit wel goed ;-)

Het papier is van Maja design, zowel de stip als het "geschreven" papier. Het lint komt op een beurs vandaan en de splitpennen zijn van Papermania.
De fotohoekjes zijn gemaakt met een pons van EK succes.
Tilda is ingekleurd met distress inkt, hiervoor heb ik de volgende kleuren gebruikt:
- tattered rose (refills)
- aged mahogany
- black soot
- dusty concord
- antique linen
- vintage photo
- weatered wood (achtergrond)

Fijne avond allemaal,

Liefs Hélène

21 opmerkingen:

Paula zei

Jeetje , ze is betoverend mooi !! =) Groetjes Paula

Aartje zei

Hallo Helene, dit is inderdaad wel heel erg geschikt voor een Harry Potterfan. Dat was nl ook mijn eerste gedachte toen ik deze stempel zag. Je kaart is top geworden.
Groeten, Aartje

marja zei

Ooooh wat een super gaaf kaartje, helemaal toppie!!!

Lieve groetjes Marja.

Janine zei

leuk gedaan

Liefs Ineke zei

Wat een leuke kaart Helene. Leuk die nieuwe stempels he?

Groetjes en liefs van Ineke

Chantal zei

Geweldig mooi is je kaart Hélène! Lieve groetjes, Chantal

Marrie zei

Hallo Helene,

Wat is ze leuk en wat heb je een mooie kaart gemaakt.

Groetjes Marrie

Marian zei

Ziet er prachtig uit en mooi ingekleurd
Groetjes

Cards by Jol zei

geweldig leuk kaartje, mooi de geruite strik bij dit papier, ik ben ook een groot fan van Harry Potter, boeken en films en Tilda lijkt er inderdaad op.

groetjes jolande

arjette zei

Ik had hem vanavond al op facebook gezien, ik vind hem super!!!!!

gr. arjette.

Ine zei

Wauw wat is hij mooi!!!!!!!

Groetjes Ine

Dina zei

wauh wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt , super

Marianne zei

Ik vind hem helemaal prachtig.
liefs, Marianne

crealinedance zei

Hoi hoi Mooie kaart.Gr.Nel

Ankie vd Polder zei

Wat een schatje is dit. Groetjes, Ankie

Marieke zei

Hoi Hélène,

Hij is weer super prachtig!! Mooi gemaakt en wat een leuke stempel!!

Groetjes,
Marieke

Ballie (Bennarda) zei

Héléne, het is een geweldig mooi kaartje geworden, maar ook het draakje van een kaartje terug is super.
Je hebt er weer een volger bij.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com

Gretha zei

Ze is weer prachtig zeg en een hele leuke layout van gemaakt.
In het echt is ie nog mooier.
Tilda is prachtig ingekleurd.
liefs Gretha

Leny Hempen zei

Wat een schatje Helene.
Echt een lieverdje.

Gr Leny Hempen

stempelfreaks zei

Wat een super kaartje heb je weer gemaakt!!
Groetjes Astrid & Larissa

Laura zei

Hoi Helene,
Het is weer een schitterende kaart geworden! Wat een bijzonder Magnoliaatje is dat! Prachtig gedaan!

Hugs, Laura