vrijdag 30 maart 2012

Vintage Beterschap

Hoi hoi,

Afgelopen woensdag had ik een etentje met mijn collega's "de nachtvlinders", jammergenoeg kon er één collega niet aanwezig zijn, ze zit in de lappenmand. En dus heb ik een kaartje gemaakt die we namens ons allemaal verstuurd hebben. Het is een vintage kaartje geworden met het prachtige papier van Pion. De postcards zijn met een stempel van Papermania gemaakt en de bloem heb ik zelf gehaakt. de blaadjes en tag zijn van Magnolia en het gehaakte randje van Eline's huis. De tekst heb ik met een dymo teksttang gemaakt.

Fijne dag allemaal,

Liefs Hélène

23 opmerkingen:

Debby zei

Leuke vintage kaart.........zo'n vintage kaart is niet aan mij besteed. Bij andere vind ik het altijd erg mooi maar als ik het zelf doe dan lijkt het nergens op hahaha daarom vind ik het altijd super om zulke mooie kaarten van andere te bewonderen. het is echt een plaatje

Liefs Debby ♥

Patricia zei

Wauw wat een PRACHTIGE kaart Héléne!
Groetjes Patricia

Folkje zei

Hij is prachtig, weer eens heel wat anders van jou, maar ook weer net zo mooi.

fijn weekend
Folkje

Henriëtte zei

Wat een schitterende kaart weer Helene. Zo mooi dat vintage. echt super.

groetjes Henriëtte

arjette zei

Wat een schitterend kaartje zeg!!!! Daar knapt ze vast van op!!

gr. arjette.

Jolanda zei

geweldig mooi Helene!
grtz Jolanda

Fieneke zei

Wauw super mooi kaartje, wat een leuke combinatie van allerlei vintage!
Groetjes Fieneke

Scrap Girl Online zei

Hij is erg mooi geworden!
Echt iets heel anders dan anders een vintage kaart, maar super!!!
Groet Helga

Yvonne zei

Prachtig kaartje. Ik hou wel van die vintage stijl. Groetjes, Yvonne

Jolanda Cuper zei

Wow als je dat krijgt ga je , je spontaan beter voelen.
Prachtig gemaakt!
Groetjes Jolanda.

Marian zei

Ziet er heel leuk uit
Groetjes

Leny Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Helene.
Echt schitterend.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

marion zei

wauw superzzzzzz ! Liefs, Marion

sjouks kaarten zei

Prachtig deze kaart!
Groetjes Sjoukje

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Tinie zei

Echt weer een prachtige kaart!!
groetjes Tinie

Cards by Jol zei

prachtige vintagekaart, mooie bloem heb je gehaakt.

groetjes jolande

Laura zei

Wat een pracht van een vintagekaart! Heel knap gedaan hoor die gehaakte bloem! Fijn weekend!

Hugs, Laura

Gretha zei

Wowww, prachtige kaart zeg en fantastisch mooie kleuren.
Leuke details heb je allemaal bij elkaar gebruikt, prachtige combinatie.
Liefs Gretha

Bernadet zei

Prachtige vintagekaart heb je gemaakt.
Geweldige details heb je bij mekaar gebruikt

Janny zei

Wat een mooie vintage kaart zeg, daar zal je collega blij mee zijn, schitterend liefs Janny

Miranda zei

met zo'n mooi kaartje knap je snel weer op, erg mooi hoor Helene
gr
Miranda

C@ro zei

Wat een bjoetie!