vrijdag 2 maart 2012

Lilyrose de draak

Hoi hoi,

Nog even snel voor het eten wil ik jullie deze kaart laten zien. Ik heb deze vanmiddag gemaakt met de nieuwe stempel van Magnolia "lilyrose de draak". Is het geen lieffie? ;-)
Lily is ingekleurd met distress inkt, hiervoor heb ik de volgende kleuren gebruikt:
- shappy shutters
- peeled paint
- victorian velvet
- pumice stone

Het model van de kaart is weer met een mal van Cheery lynn uitgedraaid. Het onderste papier (bloemen) is van Magnolia en het stipje van Sizzix. De tekststempel is van Lili of the Valley en de bloemen van Wild Orchid craft.

Nu snel aan tafel.... eetsmakelijk allemaal en alvast een fijn weekend,

Liefs Hélène

23 opmerkingen:

Marieke zei

Wat een schattig kaartje zeg! Enorm leuk...
Die stempel is echt schattig!!!

Groetjes v Marieke
Ennuh eetsmakelijk ;-)

Janine zei

oooo lief lief lieffffffff

Kizzy zei

Wat mooi gemaakt! Vind je stempeltje super mooi ingekleurd. Een echte cutie!
Eet smakelijk en alvast een fijn weekend!
Liefs Kizzy

Marianne zei

Hij is prachtig en die stempel is ook erg mooi.
liefs, Marianne

Neline zei

Wat een super leuke kaart! En de stempel is toch wel heel erg leuk.
groetjes
Neline

Jolanda zei

wat een snoepie:0) Ik vind je kaart ook helemaal top!
grtz Jolanda

crealinedance zei

Hoi schattige kaartje jullie fijn weekend.gr.Nel

CraftyC zei

Your card is beautiful, have just ordered this stamp and others!
Clairexx

Scrap Girl Online zei

Mooi kaartje en Lily is idd een schatje en weer super mooi ingekleurd!
Groetjes Helga

Tinie zei

Het is een schatje!! En je kaart ook!! Erg mooi gedaan!
groetjes Tinie

Leny Hempen zei

Wat een geweldig leuk kaartje Helene.
Echt super.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

*mieke* zei

Super en wat mooi gekleurd zeg! Ik moet ook nog een draak inkleuren voor mijn zoontje en kan ik deze mooi als voorbeeld gebruiken:-)
Groetjes Mieke

*mieke* zei

Super en wat mooi gekleurd zeg! Ik moet ook nog een draak inkleuren voor mijn zoontje en kan ik deze mooi als voorbeeld gebruiken:-)
Groetjes Mieke

Cards by Jol zei

mooi kaartje, het draakje is zo schattig en weer superrrrrrrrr ingekleurd.

groetjes jolande

Erma zei

Wat een schatje dit Magnoliadraakje!! Je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt.

fijn weekend, Erma

Marian zei

Schattig het draakje en je kaart is verders mooi bewerkt
Groetjes

arjette zei

Wat een schatje!!! Geweldig stempeltje en super mooi gekleurd!!! Fijn weekend!

gr. arjette.

Patricia zei

Jaaaa echt weer een ouderwetse Héléne kaartje!!!!!!
Wat een SCHATJE, en wat een mooie Frisse kleur. De stempel is ook super leuk.
Groetjes Patricia

Peggy zei

Wat een schattig kaartje.
Heel erg leuk, het is ook heel mooi ingekleurd en een goede kleurenkeuze.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

M@rjan zei

Supermooi! Wat een snoezig draakje!!

Groetjes, Marjan

marja zei

Wat een super leuk kaartje!!!! Het stempeltje is echt een schatje!!

Lieve groetjes Marja.

Gretha zei

Ondanks dat het een draak is, vind ik het tocheen lieffie.
Prachtig gemaakt en heel mooi ingekleurd.
Groetjes Gretha

Aartje zei

Hallo Helene, wow nog zo'n topper. Wat een schatje deze draak.
Groeten, Aartje