zondag 25 maart 2012

Jarig

Hoi hoi,

Even een snelle post voordat ik weer heerlijk buiten in het zonnetje ga zitten. Ik heb afgelopen week een verjaardagskaart gemaakt met deze leuke stempel van Bildmalarna. Het afdrukje is ingekleurd met distress inkt. Het papier is van My minds eye.  De post stempels zijn van Papermania, de jarig letters van Tim Holtz en de label, bloemen en het sierrandje aan de rechtkant met een doo hickey van Magnolia uitgestanst.

Verder wil ik jullie ook een heerlijke zonnige zondag wensen!

Liefs Hélène

17 opmerkingen:

Marianne zei

Ik vind hem prachtig.
liefs, Marianne

Welkom bij Happy Stamper zei

wat een mooi kaartje zeg, echt heel lief

dikke kus
angelique

Cards by Jol zei

mooie kaart Heléne, ik vind het afdrukje zo schattig.

groetjes Jolande

Leny Hempen zei

Wat een schattig kaartje Helene.
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

arjette zei

Wat een super leuk kaartje!! Een heel lief stempeltje ook!!!

gr. arjette.

Gretha zei

Wat een liefie! Dat stempeltje blijft leuk.

Prachtig gekleurd.
Geniet maar heerlijk van het zonnetje.
Liefs Gretha

Liefs Ineke zei

Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt. Groetjes en liefs van Ineke

crealinedance zei

Hoi. Dat is een leuke.gr.Nel

Janny zei

Wat een schatje zeg, die beertjes zijn lief, geniet van de week ook nog van het zonnetje liefs Janny

Folkje zei

Hij is weer super leuk, en wat heerlijk weer dat weertje van vandaag.

groetjes
Folkje

Patricia zei

Super leuke kaart weer!
Groetjes Patricia

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat een schattige beertjes aan die waterpomp! Erg mooi ingekleurd!
Groetjes Jolanda.

Laura zei

Ohh, wat een gaaf kaartje! Prachtig ingekleurd! Die stempel is echt helemaal te gek!

Hugs, Laura

Kizzy zei

Een super leuk kaartje, die stempel is ook zo leuk! Prachtig papier, heel mooi gedaan.
Liefs Kizzy

Scrap Girl Online zei

Wat een leuk kaartje weer!
Groet Helga

Marieke zei

Wat een prachtig kaartje zeg! Super mooi ingekleurd en de kleurencombi is ook erg gaaf!

Groetjes van Marieke

Henriëtte zei

Hoi Helene,

Wat gaaf dat je me deze kaart voor mij hebt gemaakt. Staat te pronken op de kast hoor.Is zoooooooo mooi.

Groetjes Henriëtte