dinsdag 13 maart 2012

EKEF #106 Zomaar...omdat ik aan je denk


Hoi hoi,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Elke Kaart een Feestje met als thema "zomaar, omdat ik aan je denk. Sponsor van deze week is Stampfairy


Ik heb voor deze challenge de digi van Molly love gebruikt. Molly is ingekleurd met distress inkt.
Hiervoor heb ik de volgende kleuren gebruikt:
-tattered rose
- vintage photo
-antique linen
- pumice stone
- milled lavender

Benieuwd naar de andere creaties van team roze? Neem snel een kijkje op het blog.


Liefs Hélène



19 opmerkingen:

Patricia zei

Super schattige kaart weer zeg, lieve kleurtjes!
Groetjes Patricia

Marianne zei

Ziet er weer beeldschoon uit.
liefs, Marianne

Neline zei

Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt, leuke zachte kleurtjes.
groetjes
Neline

Aletta zei

Prachtig en stijlvolle en romantische kaart. Je zal deze maar zomaar ontvangen, daar wordt je gewoonweg dan blij van.

Groetjes Aletta

Cards by Jol zei

wat een schattige mooie kaart, altijd leuk als er onverwachts een kaart bij je op de deurmat ligt.

groetjes jolande

Bernadet zei

prachtige kaart Hélène!!
Je hebt Molly geweldig ingekleurd

Leny Hempen zei

Wat een schattig kaartje Helene.
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

*mieke* zei

Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met Molly!
Groetjes Mieke

Riet zei

Wat een prachtige kaart Helene.

Hugs Riet.xx

marion zei

Ik vind het een keigaaf kaartje ! Liefs, Marion

* Üla * zei

Ik vind jouw kaartje zo mooi en lief, Hélène. De details en kleurtjes zijn helemaal gaaf. Het meisje is zo mooi en delicaat ingekleurd! Het is een plaatje!
groetjes Ula

arjette zei

Wat een schatje!!! Heel mooi!!!!!

gr. arjette.

Petra zei

Wat de andere dames ook al zeggen, zeg ik ook: wat een plaatje!!
Liefs Petra

Laura zei

Wat een prachtkaartje! Heel leuk gedaan, Helene!

Hugs, Laura

Peggy zei

Helene, opnieuw een prachtige kaart heb je gemaakt !
Het is heel erg mooi.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Jolanda Cuper zei

Wow wat een leukerd en zo super ingekleurd!
Groetjes Jolanda.

Ellen zei

Wow, super kaart Hèléne, hele mooie uitwerking!
Nog bedankt voor je leuke verjaardagskaart!
Groetjes Ellen

Myriam zei

Prachtig kaartje en erg mooie bloemetjes.
Liefs, Myriam

nicolet zei

Schitterend kaartje heb je gemaakt.
Groetjes Nicolet