zondag 12 februari 2012

Workshop "Scrap my dream"


Hoi hoi,

Na een zeer geslaagde workshopdag bij Scrap my Dream gisteren, wil ik jullie vandaag graag de kaart, tag en foto's laten zien.
We hebben eerst een armband met elkaar gemaakt, met de prachtige kralen die Maaike in haar webwinkel verkoopt. Het thema van deze dag was Valentijn, en dus paste zowel de armband, de kaart als de tag in dit thema. Na de armband hebben we een vouwdoosje gemaakt met een mini-magnolia erop (niet op de foto).

De criss cross kaart die we gemaakt hebben staat op de foto bovenaan. Hiervoor hebben we het Ge-Wel-Di-Ge papier van My minds eye - Lost & Found - Union Square gebruikt. Dit papier past super bij het thema Valentijn. Het hart is uitgestanst met een nestabilitie en de letters "love" zijn van Tim Holtz. Het kant is verkrijgbaar per meter in de webwinkel van Maaike.

Voor het inkleuren van Tilda heb ik het volgende gebruikt:
- Cotman 190 grams aquarel papier
- van Gogh penselen (syntetisch) nr 4 en nr 1
- distress inkt
- tattered rose
- vintage photo
- aged mahogany
- antique linen


De tag is van hetzelfde papier gemaakt als de kaart. De hartenvormen zijn van Tim Holtz. Het kant is weer op de rol verkrijgbaar bij Maaike in de webwinkel.
Voor het inkleuren hetzelfde gebruikt als bij de kaart (zie boven)

En dan nog 2 foto's van de workshop.... meiden het was super gezellig!




Vanaf deze plaats wil ik Maaike bedanken voor haar gastvrijheid. Ik heb een ontzettend leuke dag gehad! Zeker voor herhaling vatbaar ;-)

Fijne avond allemaal,

Liefs Hélène

18 opmerkingen:

Gretha zei

Wat super dat je zo'n leuke dag hebt gehad, het is je van harte gegund.
Naar aanleiding van je foto's ziet het er ook erg gezellig uit.
Je projecten zien er erg leuk uit. Ja, dat papier van MME is ook fantastisch om mee te werken.ik ben er ook stapel op.
Liefs Gretha

sjouks kaarten zei

Je creaties zien er geweldig uit!
Groetjes Sjoukje

Miranda de Groot zei

Dat ziet er geweldig uit.
Groetjes Miranda

Marian zei

Ziet er heel gezellig uit
Groetjes

Riet zei

Wat is dit een prachtig kaartje en tag Helene.

Liefs Riet.

Scrap Girl Online zei

leuke kaart en tag!
Zien er weer toppie uit!
Ziet er idd erg gezellig uit, leuk.
Groetjes Helga

Marianne zei

Je kaarten zien er geweldig uit.
Groetjes Marianne

stampingdutchgirl zei

Hoi Hélène, jij bedankt mij voor deze dag, maar ik moet jou bedanken voor je geweldige inzet! Mensen, wat had jij het goed voorbereid zeg. Alles was al keurig voorgesneden en wij konden ons helemaal contreren op hoe we moesten inkleuren en dat heb je ook uitstekend uitgelegd. Daarna nog lekker de kaart en de tag in elkaar geplakt en we hebben écht iets om mee voor de dag te komen.
Hélène, ik heb je gisteren al bedankt, maar vanaf deze plek nogmaals, hartelijk dank!
Graag maak ik van je aanbod gebruik om nog eens (en liefst nog vaker dan één keer!) zo'n dag te verzorgen.
groetjes, Maaike

Laura zei

Oh Helene, echt helemaal geweldig deze kaart en tag! Leuke stempel en wat een schitterend papier is dat! Ik had ook heel graag willen aanschuiven! ;0)

Hugs, Laura

Henriëtte zei

Wat een supermooie tag heb je weer gemaakt zeg.
Aan de foto's te zien hebben jullie een hele gezellige dag gehad gisteren.

Groetjes Henriëtte

crealinedance zei

Hoi ziet zeker gezelllig uit,ook wat je gemaakt hebt.gr.Nel

Fieneke zei

Wat gaaf Helene, zowel de kaart als de tag. Super mooie kleuren! Een beetje stoere kleuren met hele lieve magnolia's erop!
Groetjes Fieneke

arjette zei

Ziet er allemaal erruuuggg mooi en heel gezellig uit, leuk!!

gr arjette.

Marieke zei

Hoi Helene,

Wow, wat ziet het er gezellig uit en wat een prachtige tag en kaart! Heel erg leuk!

Liefs & groetjes,
Marieke

Patricia zei

Ziet er weer GEWELDIG uit!!!
Leuk dat het zo gezellig was.
Groetjes Patricia

marja zei

Wat een schitterend kaartje en Tag heb je gemaakt, supers!!!!!

Lieve groetjes Marja.

Ankie vd Polder zei

Ja het was zeker erg gezellig. Morgen heb ik alle dingetjes die we gemaakt hebben op de blog staan, behalve de armband. (die heb ik al gemold met het uittrekken van jas denk ik zaterdagmiddag. Balen hoor) Ik heb genoten en kom een volgende keer zeker weer. Groetjes, Ankie

Marieke zei

erg leuk zeg, misschien kom ik de volgende keer ook wel... Ziet er namelijk erg gaaf uit zeg! Moooiiii..