donderdag 16 februari 2012

Valentijn


Hoi hoi,

Ik wil jullie graag deze Valentijnskaart nog even laat zien,
het is inmiddels wel 2 dagen later, maar ach ;-)
Ik heb deze kaart voor mijn lief gemaakt ;-)Voor het model van de kaart heb ik de Cherish pons van Martha Stewart gebruikt. Het papier is van Pion Design. De 14 febr stempel is van Magnolia en de "across the miles" stempel van Lili of the Valley. Het opengewerkte hart is van Cheery lynn en de papieren bloemen van Marianne Design, beide verkrijgbaar bij Scrap my Dream.
De Love- tekst is van Tim Holtz en het labeltje van Magnolia.

Tilda is ingekleurd met distress inkt en hiervoor heb ik de volgende kleuren gebruikt:
- tattered rose
- vintage photo
- aged mahogany
- stormy sky
- bundle sage
- black soot

Ik hoop dat jullie de kaart mooi vinden. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en tot de volgende kaart.

Liefs Hélène

26 opmerkingen:

Kizzy zei

Hoi Hélène, ik ben via via op je blogje beland, wat maak je super leuke kaarten. De laatste is ook heel mooi geworden. Ik ben zelf nog niet zo lang bezig dus vind het fijn om bij anderen inspiratie op te doen.
Liefs Kizzy

marja zei

Wat een prachtig kaartje, een beauty!!!!

Lieve groetjes Marja.

Henriëtte zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt zeg! Lekker veel details. Echt prachtig.

Groetjes Henriëtte

carla zei

Zo ontzettend mooi gemaakt.

Groetjes,
Carla

crealinedance zei

Hoi hoi Dat is een mooi.Gr.Nel

Crealett zei

Wauw Helene, wat is dit weer een prachtige creatie geworden zeg...super!

Lieve groetjes, Alette

Welkom bij Happy Stamper zei

mooi gedaan zeg, meest zijn de kleuren van distress altijd een beetje flets vind ik zelf, maar je kleuren komen mooi uit zeg, als je zou zeggen dat het met markers is ingekleurd zou ik het ook geloven.

heel mooi kaartje verder

lieve groetjes
angelique

Ankie vd Polder zei

Oh hij is erg mooi Hélène. Ik ben trouwens met de layout van de kaart van afgelopen zaterdag in de weer geweest en heb er een babykaartje van gemaakt. Die voor een jongetje is klaar, het meisjeskaartje bijna. Groetjes, Ankie

JOKE zei

Super mooie kaart!!!!
En wat heb je prachtige kleuren gebruikt voor de kleding van Tilda!!!
Liefs Joke

Marga50 zei

Wat een leuke kaart Héléne. Super.! Groetjes en een fijne avond, Marga.

Marianne zei

Hij is prachtig.
Groetjes Marianne

Fieneke zei

Mooi, Super mooie kleuren.
Groetjes Fieneke

Leny Hempen zei

Wat een schattig kaartje Helene.
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

Cards by Jol zei

schattig kaartje, heel mooi.

groetjes jolande

Dina zei

w<uh wat prachtig weer super

arjette zei

Wat een mooi kaartje zeg, prachtig!!!!

gr. arjette.

Tinie zei

Prachtige kaart Helene!! Mooie zachte kleuren heb je gebruikt!!
groetjes Tinie

stampingdutchgirl zei

Hoi Hélène, wat een schattige kaart is dat! Daar zal hij vast blij mee geweest zijn!
groetjes, Maaike

Marian zei

Mooie kaart
Groetjes

Jeroen zei

Wat een geweldig mooie kaart van een geweldig mooie vrouw heb ik gekregen. Dank je lief, de kaart is ook zo lief ;-)

Bernadet zei

wat een schatje helene

Scrap Girl Online zei

Wat een prachtig en schattig kaartje.
Jeroen vind hem toch zeker prachtig;)
Groetjes Helga

Marieke zei

Wat een plaatje Hélène!! Echt prachtig!!
Een heel goed weekend!!

Groetjes,
Marieke

Marieke zei

Wat een schattig kaartje zeg! Echt erg leuk!!!

Groetjes, van Marieke

Miranda zei

wat een snoezig kaartje, was Jeroen vast erg blij mee
lief stempeltje
gr
Miranda

Jitske zei

Wat een prachtige kaart
Groetjes Jitske