donderdag 2 februari 2012

Jarig


Hoi hoi,

Afgelopen week, tijdens mijn werk in het verpleeghuis, kreeg ik de vraag of ik de verjaardagskaarten voor het personeel van een ander kleinschalig verpleeghuis in hetzelfde dorp wil maken. Ik voelde me helemaal vereerd en ben gelijk aan de slag gegaan. De komende tijd zullen er dus wat vaker verjaardagskaarten op mijn blog voorbij komen ;-) En dit is de eerste....

Voor deze kaart heb ik Tilda with lovely lace shoes gebruikt en haar ingekleurd met distress inkt. Het papier komt uit een paperpad van My minds eye - Stella & rose. De klok stempel en wijzer zijn van Tim Holtz en de achtergrond stempel is een swirl stempel van Magnolia uit een oudere kerstserie.
Het geponste randje is met een Martha Steward pons geponst en de tekst is met een handtang van dymo gemaakt.

Dan wil ik iedereen veel winterpret wensen voor morgen, en als je de weg op moet, doe voorzichtig!

Fijne warme avond gewenst,

Liefs Hélène

21 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Mooi kaartje, leuke kleuren Hélène. Groetjes en ik denk tot volgende week dinsdag hè, Ankie

Fieneke zei

Mooi! Leuke details, leuk gedaan met Tilda zittend in die cirkel!
Groetjes Fieneke

Janny zei

Terecht dat ze je vragen je maakt hele mooie kaarten, deze is ook weer een schatje liefs Janny

Henriëtte zei

Wat een schatje weer zeg! Lief is deze Tilda. Leuk dat je die opdracht krijgt.
Enne.....tip....eind volgende maand ben ik jarig hihi.

Groetjes Henriëtte

Marian zei

Dat is leuk om te doen En je kaart is helemaal leuk
Groetjes

Patricia zei

Hij is weer SUPER mooi hoor!
Ik ben benieuwd naar de rest.
Groetjes Patricia

Erma zei

Wat een leuke opdracht! Wij boffen ook want mogen ze allemaal bewonderen hier op je blog!
Deze is al erg mooi/lief, ook ik ben benieuwd naar de rest.

Alvast een goed weekend toegewenst, Erma

anja zei

heel erg mooi gemaakt.liefs anja

Cards by Jol zei

wat een gaaf kaartje, lieve Tilda en leuk de klok.

groetjes jolande

marion zei

Prachtig de ietwat vintage look op je kaartje. Liefs, Marion

arjette zei

Wat een geweldig leuk kaartje zeg!!! Ben benieuwd naar je andere kaartjes!!!!

groetjes arjette.

crealinedance zei

Hoi hoi dat is een leuke.gr.Nel

Laura zei

Dit is echt een schatje, Helene! Super mooi!

Hugs, Laura

Marianne zei

Heel leuk kaartje is dit geworden.
Groetjes Marianne

danielle zei

Dat zeker vereerd, want dat hoor je ook niet vaak, prachtige kaart geworden.

Gr, Danielle

Mandy's Magnolia cards zei

Geweldig mooi is je kaartje geworden Helene! ik snap wel dat ze jou gevraad hebben om verjaardagskaarten te maken hoor!
een fijn weekend
groetjes, Mandy

Leny Hempen zei

Wat een schattig kaartje Helene.
Echt super lief.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Scrap Girl Online zei

Wat leuk dat je gevraagd bent!
Het is weer een heel leuk kaartje en de klokstempel van tim is soer en je stempels is weer vreselijk....mooi haha;)
Liefs Helga

Miranda zei

wat een lieve kaartjes allemaal deze week, leuk Helene, allemaal top
gr
Miranda

kaartenscrappenenzo zei

In een woord ...Super!!

stampingdutchgirl zei

Wow Hélène,alweer een superleuke kaart van je!
groetjes, Maaike