zondag 26 februari 2012

On your birthday


Hoi hoi,

Na het afdrukje van gisteren, wil ik jullie nu graag de kaart laten zien die ik ermee gemaakt hebt. Voor het model van de kaart heb ik de mallen van Cheery lynn gebruikt, French flair. Het designpapier is van Magnolia, ik heb de kleine velletjes hiervoor gebruikt. De bloemen zijn een combinatie van Marianne Design en Wild Orchid craft. De ronde tekststempel is van Lili of the Valley en de Made with love tekst van Magnolia.

Ik hoop dat jullie het eindresultaat ook leuk vinden ;-)

Fijne dag allemaal,

Liefs Hélène

12 opmerkingen:

Peggy zei

Het afdrukje is prachtig ingekleurd en de kaart is zeer mooi geworden.
Groetjes,
Peggy

Jolanda zei

het is een schatje!
grtz Jolanda

Becky zei

your card is very cute, love your colouring!!!

hugs, becky

crealinedance zei

Hoi mooi geworden.gr.Nel

Liberta zei

De vorm van je kaart vind ik helemaal super is weer eens iets anders.
Het stempeltje is toch weer zo schattig.
Een hele lieve mooie kaart.

Liefs, Lieb

Marian zei

Prachtige creatie
Groetjes

Cards by Jol zei

prachtig kaartje, Tilda heb je weer zo mooi ingekleurd.

groetjes jolande

Leny Hempen zei

Wat een schatje Helene.
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

Marianne zei

Ik vind hem prachtig.
liefs, Marianne

Cordine zei

Schitterend kaartje!
Groetjes
Cordine

Laura zei

Zeker weten dat we het eindresultaat mooi vinden! Het is een prachtkaartje geworden! Een hele fijne week!

Hugs, Laura

Patricia zei

Super mooie kaart zeg!!!!
Groetjes Patricia