woensdag 29 februari 2012

Happy Birthday

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige post! Het kaartje wat ik jullie vandaag wil laten zien heb ik een poosje terug al gemaakt.
Hiervoor heb ik kraft papier gecombineerd met het prachtige papier van Bo Bunny,  Gabrielle Collection. De tekststempel is van Magnolia en komt uit de Cozy family collection. De bloemen zijn van Marianne Design en de blaadjes van Magnolia.
Tilda is ingekleurd met distress inkt, hiervoor heb ik de volgende kleuren gebruikt:

- tattered rose
- vintage photo
- aged mahogany
- antique linen
- pine needle
Voor de witte stipjes op Tilda's wangen gebruik ik altijd een gelpen.

Fijne avond allemaal en tot de volgende kaart,

Liefs Hélène

15 opmerkingen:

Kimmie zei

Hoi Hélène

Ik vind hem echt prachtig hoor!

XXX Kim

Fieneke zei

Heel gaaf, mooie kleuren, mooi papier

Ankie vd Polder zei

Wat een schitterend kaartje en hele mooie kleuren. Groetjes, Ankie

Patricia zei

Wat een SCHATJE!
Groetjes Patricia

Henriëtte zei

Wat een lieve kaart weer. En jij bent ook bijna jarig :)

Groetjes Henriëtte

Marian zei

Prachtige kaart
Groetjes

jolanda zei

Ooooh wat een schatje!

Groetjes,Jolanda

arjette zei

Wat een prachtig kaartje!!! Mooie kleurtjes!!

gr. arjette.

Cards by Jol zei

prachtig kaartje, heel mooi papier en mooi gecombineerd met het kraft.

groetjes jolande

Laura zei

Wat een lieffie! What a sweet image en heel mooi papier heb je gebruikt voor deze kaart.

Hugs, Laura

Chantal zei

Hi Hélène, wat is het toch weer een juweeltje en ik blijf het steeds een feestje vinden om je kaarten te mogen komen bewonderen. Lieve groetjes, Chantal

M@rjan zei

Prachtig, prachtig, je kaartje is weer een beauty! Mooie kleurtjes heb je samen gekozen.

Groetjes, Marjan

Gretha zei

Een prachtige stijlvolle kaart.
Tilda zit er heel mooi bij, prachtig ingekleurd.
Wat een leuke blaadjes heb je gebruikt.
liefs Gretha

Leny Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Helene.
Echt schitterend.
Echt super lief van kleur.

Gr leny Hempen

Bernadet zei

wat een schatje Helene