maandag 6 februari 2012

Gehaakte col


Hoi hoi,

Vandaag wil ik jullie eens iets heel anders laten zien. Aangezien ik niet zo goed stil kan zitten, en altijd wat te doen wil hebben, zit ik meestal tijdens het tv kijken ook te haken. Het weekend heb ik deze col gehaakt met wol van Eskimo drops, dit is een 100% puur wol. En om het grove effect te krijgen heb ik haaknaald 12 gebruikt.
Het is op de foto niet zo goed te zien, maar het is zacht roze en wordt straks gedragen op een antraciet kleur jas.

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart, zooo leuk om te lezen! ;-)

Fijne maandag allemaal,

Liefs Hélène

10 opmerkingen:

Matawi zei

Je ziet inderdaad niet, dat hij zachtroze is, maar toch is hij errug mooi!!!

Groetjes Tamara.

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

Mooi helene!!

Bernadet zei

mmmm lekker warm en hartstikke mooi, deze col. Is ook wel nodig met dit weer hè.

marja zei

Prachtig, en super lekker warm!

Lieve groetjes Marja.

Marian zei

Prachtig en dat in een weekend knap hoor
Groetjes

Henriëtte zei

Wat een leuke col zeg en wat heb je dat snel gedaan.

Groetjes Henriëtte

crealinedance zei

Hoi hoi Weer eens iets anders leuk hoor.Gr.nel

arjette zei

Wat mooi zeg!!! Ziet er heerlijk warm uit!! Ik zou alleen gek worden van de kriebel.... jammer hoor want er is zoveel moois van wol... en het is zo lekker warm...

groetjes Arjette.

Laura zei

Mooi hoor, Helene! Heel knap gedaan! Jij bent ook van alle markten thuis! Een hele fijne week!

Hugs, Laura

stampingdutchgirl zei

Hoi Hélène, ik heb hem gisteravond in het echt mogen bewonderen en hij is écht helemaal fantastisch!
groetjes, Maaike