woensdag 11 januari 2012

Toby Tumble is this for me?


Hoi hoi,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige post! ;-) En helaas.. ik kan écht nog niets verklappen over het andere nieuwtje ;-) wordt vervolgd dus......

Vandaag wil ik jullie dit kaartje laten zien met een digi van Toby Tumble, welke is ingekleurd met distress inkt.
Het papier is van My minds eye, de tabbladen zijn met een alteration van Tim Holtz gemaakt en de cirkel en schulp met een grand nestabilitie. Het hoekje is een photocorner van Quikutz en in de hoek heb ik parels gemaakt met de Perlen pen.


Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren gebruikt:
- walnut stain
- vintage photo
- peeled paint
- forest moss
- stormy sky
- weatered wood
- antique linen

Fijne avond allemaal en tot de volgende kaart,

Liefs Hélène

17 opmerkingen:

crealinedance zei

Hoi hoi Wat een schatje.Gr.nel

Annemarie en Merit zei

Wat een ontzettend schattig kaartje, zo lief!!!!

gr annemarie en merit

Crealett zei

Hoi Helene, wat een schattige kaart zeg. Heel mooi ingekleurd ook.
Print je nu zo'n digistamp op je aquarelpapier? Groetjes, Alette

Hélène zei

dank je wel!

@ Alette, klopt.. ik heb een laserprinter en hiermee print ik het direct op mijn aquarelpapier.

Cards by Jol zei

wauw, wat een schattig kaartje, mooi.

groetjes jolande

Marian de Maijer zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Henriëtte zei

Wat een schattige stempel heb je gebruikt zeg. Je kaart is echt weer super geworden.

Groetjes Henriëtte

sjouks kaarten zei

Leuk kaartje en wat een ontzettend lief afdrukje is dit!
Groetjes Sjoukje

Janine zei

och wat een mooike
heel leuk gedaan

Simone zei

Wat een lief kaartje!Wat een geweldig afdrukje!!
Groetjes Simone

Fieneke zei

Wat een super lieve digi en wat heb je hem super mooi ingekleurd! Een heel mooi geheel.
Groetjes Fieneke

Laura zei

Wat een leukerd is dit! Heel mooi papier heb je gebruikt en ik vind de digi stamp helemaal geweldig!

Hugs, Laura

anja zei

heel erg mooi,lief plaatje
liefs anja

Leny Hempen zei

Wat een geweldig mooi kaartje HELENE.
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

kaartenscrappenenzo zei

Wow Helene hij is geweldig !!

arjette zei

Oooohhh zeg, wat een bjoetie!!! Prachtig papier en wat een lief plaatje wat je super hebt ingekleurd!!!!

groetjes Arjette.

*mieke* zei

Heel erg mooi! Wat een leuk afdrukje heb je gebruikt zeg en wat leuk die tabs van Tim Holtz.
Groetjes Mieke