dinsdag 10 januari 2012

Leuk nieuwtje....


Hoi hoi,

Vanmorgen is Maaike Sack van Scrap my dream op de koffie geweest om de workshop van 11 februari te bespreken. Ik geef dan een workshop inkleuren met distress inkt. Het was erg gezellig en het klikte gelijk. Ik heb ook wat creaties laten zien en toen kreeg ik de vraag of ik in haar designteam wilde!! Natuurlijk heb ik "ja" gezegd. Leuk leuk leuk!
Ik kan de komende tijd dus lekker aan de slag voor Scrap my dream!..............en.... dan zit er volgende week nog een leuk nieuwtje aan de komen, maar daar kan ik nu nog niets over zeggen ;-)

Liefs Hélène

20 opmerkingen:

JOKE zei

Wat geweldig leuk voor je!!!
Hartelijk gefeliciteerd....
Liefs Joke

Crealett zei

Hélène....wat super voor je! Gefeliciteerd! Je maakt ook altijd zulke mooie creaties... Top.

Groetjes, Alette

p.s. kom je ook es op mijn site kijken?

Henriëtte zei

Gefeliciteerd Hélène,supergaaf.

Groetjes Henriëtte

Patricia zei

GEFELICITEERD meid, maar loop je jezelf niet voorbij dan?
Ja met zulk mooi werk kan het ook niet anders dat ze je allemaal willen hebben haha.
Ik ben heel benieuwd naar het andere nieuwtje!
Groetjes Patricia

Folkje zei

Hey, wat super leuk, je krijgt het nog druk en ben benieuwd wat voor nieuwtje je volgende week hebt.

groetjes
Folkje

corrie zei

hallo wat super leuk voor je ..ben benieuwd naar volgende week groetjes corrie

Look around the corner zei

nou gefeliciteerd, wat leuk joh!!!!!!!!!!!!!!

Crealett zei

Wat leuk dat je volger bent geworden van mijn blog. Thanks.

Groetjes, Alette

marja zei

Wat super leuk voor je!!!
Gefeliciteerd!

Lieve groetjes Marja.

Jolanda Cuper zei

Gefeliciteerd leuk hoor!
Groetjes Jolanda.

Ine zei

Leuk hoor. Ik zou ook wel eens wilen zien hoe jij kleurt. Toch eens een workshop komen doen.

Fieneke zei

Gefeliciteerd!!!!
Leuk hoor! en dan nog meer nieuwtjes op komst....wij worden nieuwsgierig.
Groetjes Fieneke

Cards by Jol zei

gefeliciteerd!!!!

groetjes jolande

Leny Hempen zei

Gefeliciteerd Helene.
Moeten we met het andere nieuwtje heel wachten tot volgende week.
Ben heel nieuwschierig.

Gr Leny Hempen

Karin zei

Van harte gefeliciteerd met je DT schap! Altijd leuk als je gevraagd wordt toch?! Enne jouw begin van 2012 kan niet meer stuk ;) Benieuwd wat voor moois er allemaal komen gaat!

Groetjes, Karin

arjette zei

Wat super leuk zeg!!!!! Gefeliciteerd!!! Je krijg het nog druk zo!! ;)

groetjes Arjette.

Laura zei

Wat een goed nieuws is dat! Helemaal geweldig! Ik ben zo blij voor je! Heel veel succes Helene, maar vooral heel veel plezier!

a BIG HUG, Laura

crealinedance zei

Hoi hoi Gefeliciteerd helemaal leuk, veel succes.Gr.nel

Wi@ zei

Hoi hoi

Wat super gaaaffff je verdient het je creaties zijn geweldig
Gefeliciteerd

Fijne dag vandaag

groetjes Wia

Erma zei

Gefeliciteerd en heel veel plezier in het DT team!!