zaterdag 21 januari 2012

Fairy Tree house


Hoi hoi,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de vele berichtjes op mijn vorige bericht, dank jullie wel!!!
Een week of 2 terug heb ik 2 digistamps van Make it crafy gekocht, en vandaag wil ik jullie het resultaat laten zien.
Het is de digistempel Fairy Tree house, welke ik heb uitgeprint met een canon lasterprinter en ingekleurd met distress inkt.
Het papier is van Prima Marketing - Botanical collection. De tekststempel "a new home" is van Lili of the Valley en de andere tekststempel van whimsy stamps. Het geponste randje is met een Martha Stewart pons gemaakt en de hoekjes zijn van EK succes.

Allemaal een heel fijn weekend!

Liefs Hélène

25 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Hallo Hélène, wat een prachtig kaartje. Leuk om te krijgen als je net een nieuwe woning hebt inderdaad. Groetjes, Ankie

Marieke zei

wat een gaaf kaartje weer Hélène! Erg mooi!

crealinedance zei

Hoi dat is heel is anders ,leuk geworden.Gr.Nel

carla zei

Olala dat is weer een hele mooie.
Een gave stempel die je supermooi hebt ingekleurd.
Knap gedaan Hélène.
Groetjes,
Carla

martina's kaartjes zei

wat een superkaart ! zeker geen makkelijk kleurwerk, mooi gedaan
grtjs, martina
x

CraftyC zei

Wow, this stunning. So beautifully coloured and a gorgeous image!
Clairex

marja zei

Wauw wat een super gaaf kaartje!!!
Wat een werk heb je daar aan gehad zeg, maar echt schitterend!!!

Lieve groetjes Marja.

Laura zei

weer zo'n schitterende kaart! great job! ik ben helemaal weg van die stempel.

hugs, laura

Cards by Jol zei

wat een mooie kaart, de digi is geweldig en heel mooi ingekleurd.

groetjes jolande

Marga50 zei

Wauwwww Héléne dat ziet er gaaf uit zeg. Heel mooi gekleurd. Groetjes Marga.

Henriëtte zei

Wauw zeg, wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt. Je digi is supermooi ingekleurd (maar ja, hoe kan het ook anders hihi).
Leuke details heb je ook op je kaart verwerkt.

Liefs Henriëtte

Fieneke zei

Super gaaf zeg, wat heb je deze super mooi ingekleurd. Wat een fijne details!
Groetjes Fieneke

sjouks kaarten zei

Mooi kaartje!
Bijzonder afdrukje, maar wel heel mooi!
Knap ingekleurd!
Groetjes Sjoukje

Leny Hempen zei

Dit is prachtig mooi Helene.
Echt schitterend.
Heb een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Aletta zei

Het is dat ik niet meer wil verhuizen... maar anders :))'
Prachtig ingekleurd en dan krijg je ook een prachtige kaart als resultaat.

Groetjes Aletta

Marian zei

Wat een leuke stempel en mooi ingekleurd Prachtig
Groetjes

Marlies zei

Wat een prachtige kaart met een super leuke afbeelding en wat heb je die mooi gekleurd!! groetjes, Marlies

Trudy zei

Wat een prachtige kaar.
Ik vind de kleurencombi ook zo mooi.
Groetjes Trudy

Riet zei

Wat is dit een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Patricia zei

PRACHTIG Helene!!!!
Weer eens heel iets anders!
Ik heb dit weekend ook weer eens een afdrukje gekleurd.
Groet Patricia

stampingdutchgirl zei

Hoi Helene (sorry, zit achter m'n laptoppie en kan daarmee geen streepjes zetten).
Wat een mooie kaart is dit geworden! Ik zou er bijna voor gaan verhuizen, dan kan je hem naar mij opsturen, ha, ha!
groetjes, Maaike

Creatiefhandje zei

gaaf kaartje geworden Helene
gr esmee

* Üla * zei

Het is een prachtige kaart met een super schattig huisje! Misschien als ik lang genoeg blijf kijken, zie ik ook nog een kabouter naar buiten stilletjes komen! :D
groetjes Ula

Simone zei

Wat een prachtig kaartje Hèléne!!
Ben helemaal verliefd op de stempel.Wat een leukerd!!!
Groetjes Simone

arjette zei

Wauw zeg, deze had ik effe gemist..... maar wat een bjoetie zeg!! Wat een geweldige stempel is dat, super mooi ingekleurd ook!!!!!

groetjes Arjette.