dinsdag 17 januari 2012

Designteam Elke kaart een feestje....... !


Hoi hoi,

Eindelijk kan ik jullie mijn nieuwtje vertellen... Ik ben gevraagd voor het designteam van Elke kaart een feestje, en ik ben hier ontzettend blij mee! Ik ga deel uitmaken van team roze en dit is mijn eerste challenge waarvoor ik een voorbeeld heb gemaakt. Klik op deze link om de andere creaties van mijn mede dt leden te bewonderen.

De opdracht voor deze challenge is "Maak een opbergdoosje/ systeem voor je gekregen kaarten van afgelopen jaar.
En dit is mijn bijdrage:



Het doosje is gemaakt met de scor pal en het gebruikte papier is van K&Company. Het afdrukje is een digi van Karen Doodles en heet Bigsby loves to paint. De digi heb ik uitgeprint met een Canon laserprinter op Cotman aquarelle papier 190 grams, en ingekleurd met distress inkt.


Het afdrukje en de schulprand zijn uitgestanst met een nestabilitie en de bloemen en blaadjes met een doohickey. De pearl brad is van Wild Orchid craft en het lint komt bij Intratuin vandaan.

Ik heb de volgende kleuren distress inkt gebruikt:
- frayed burlap
- vintage photo
- walnut stain
- peeled paint
- forest moss
- scattered straw
- spiced marmalde
- dusty concord
- broken china

Een lange blog, maar het is dan ook veel informatie ;-) Doen jullie mee met de challenge?

Liefs Hélène

32 opmerkingen:

Miranda de Groot zei

Gefeliciteerd. Je doosje is prachtig.
Groetjes Miranda

Henriëtte zei

GEFELICITEERD!!!!!!! Wat leuk dat je voor het DT gevraagd bent. Gaan we nog meer mooie dingen van je zien!

Groetjes Henriëtte

Gretha zei

Een schitterend doosje Hélène met prachtig papier gemaakt. Een gave stempel heb je gebruikt.
Wat super leuk hé dat je ons team komt versterken.
Liefs Gretha

Geertje zei

Het is een geweldig doosje geworden. Je afdrukje heb je prachtig ingekleurd.
Ik vind het heel leuk dat je in ons team zit en ben benieuwd naar jouw prachtige creaties.
Groetjes Geertje

Jolanda Cuper zei

Prachtige doos en super leuk dat je ons team gaat versterken!
Groetjes Jolanda.

Leny Hempen zei

Van harte gefeliciteerd Helene.
Wat een mooi doosje is het geworden voor je kaarten op te bergen.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

marja zei

Wat een schitterend doosje heb je gemaakt, geweldig!!! Super leuk dat je in ons team komt.

Lieve groetjes Marja.

M@rjan zei

Gefeliciteerd met je DT schap, je maakt ook mooie dingen! Prachtig doosje!

Groetjes, Marjan

Anneke. zei

Prachtig doosje heb je gemaakt voor je eerste uitdaging als DT lid van eKeF. Welkom in ons gezellig team.
Groetjes Anneke.

marion zei

Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe job ! Prachtig DT stuk heb je gemaakt, dat beloofd wat voor de volgende projectjes. Liefs, Marion

Wi@ zei

Super gefeliciteerd!!!!!en je eerste DT creatie is helemaal geweldig

Fijne dag vandaag liefs Wia

arjette zei

Super dat je in ons team zit, hartstikke leuk!!!
Je eerste bijdrage is super, wat ontzettend mooi gemaakt!!

groetjes Arjette.

*mieke* zei

Wat heb je een mooie doosje gemaakt als eertse bijdrage zeg! Een goed begin is het halve werk:-)
Groetjes Mieke

Marieke zei

Wow Hélène, wat een pracht doosje!! Erg mooi gemaakt!! Mijn complimenten!!

Groetjes,
Marieke

Aletta zei

Wat een prachtige opbergdoos en wat gezellig en leuk dat je het dt-team van EKEF komt versterken.
Welkom en veel plezier in dit gezellige en vooral creatieve dt-team.
Groetjes Aletta

Scrap Girl Online zei

Ik heb het je al gestuurd, maar wat geweldig gaaf voor je! Gefeliciteerd.
En je opbergdoosje is super geworden!
Groetjes Helga

Fieneke zei

Wat een leuk doosje en wat leuk dat je voor dit DT-team bent gevraagd.
Groetjes Fieneke

stampingdutchgirl zei

Hoi Hélène, van harte gefeliciteerd hoor met je DT lidmaatschap van "Elke kaart een feestje"! Dat zit bij jou wel goed! Iedere kaart van jou is een genot om naar te kijken! Mooi doosje trouwens!
groetjes, Maaike

Petra zei

Welkom in ons team! Je eerste creatie is dan ook direct een hele mooie, dat belooft wat voor de toekomst!
Liefs Petra

crealinedance zei

Hoi Gefeliciteerd met je DT Mooi doosje.Gr.Nel

Cards by Jol zei

gefeliciteerd.
mooi doosje heb je gemaakt.

groetjes Jolande

Crea Gea zei

Gefeliciteerd Helene met je DT schap,ontzettend leuk.
Prachtig doosje heb je gemaakt.

Groetjes Gea

wilga zei

Van harte gefeliciteerd met je DT schap

Wilga

Ellen zei

Ja hoor, nu lukt het wel...
Fantastisch dat je ons komt versterken Hélène! En wat een binnenkomer heb je gemaakt zeg! Super schattig doosje, l;euke digi!
Groetjes Ellen

Renata van Miltenburg zei

Prima binnenkomer Hélène! Mooi papier heb je gebruikt en leuke digi voor deze gelegenheid. Lekkere vrolijke doos :)

Liefs, Renata

Bernadet zei

Gaaf doosje Hélène!! Prachtig papier heb je gebruikt.
Super dat je onze nieuwe collega word!!!

Laura zei

Gelukkig nu kan ik wel reageren, ik kreeg steeds een wit scherm te zien ... Helene, van harte gefeliciteerd met je DT membership! Heel veel succes en vooral heel veel plezier! Wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt!

Hugs, Laura

Peggy zei

Proficiat met je dt-schap en welkom bij EKEF.
Je doos vind ik echt prachtig gemaakt. De digi is ontzettend mooi ingekleurd.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

crea-elma zei

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe DTschap-), je keuze is de beste die je hebt kunnen maken-)denk wel dat je snapt wat ik bedoel-)
en dan niet als laatste leuk doosje geworden-)

groetjes Elma

Miranda zei

wat een supergaaf doosje Helene, echt prachtig , mooi papier en natuurlijk gefeliciteerd met je nieuwe DT's wordt zeker top
gr
Miranda

Marian zei

Gefeliciteerd met je DT schap,erg leuk voor je
En leuk dat je weer eens langs geweest ben hihi
En je doosje is prachtig hoor
Groetjes

* Üla * zei

Wat een schitterend doosje heb je gemaakt, Hélene. De kleurtjes zo samen met het randje super zoet en schattig. Echt helemaal geweldig!
groetjes Ula