woensdag 4 januari 2012

De eerste...........


Hoi hoi,

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar! Mijn nieuwe jaar begint al heel goed, maar hier vertel ik later meer over ;-)
Vandaag wil ik jullie mijn eerste kaart van dit jaar laten zien, het is een kaart met een afdrukje van Magnolia uit de nieuwe serie.
De vorm van de kaart is met een stans van Go kreate gemaakt. Het papier is van Magnolia. De vogelkooi is van Tim Holtz en de siercirkel is een craftable van MD. De bloemen zijn van Wild Orchid en de parels gemaakt met een Perlen pen.

De volgende kleuren distress inkt heb ik gebruikt voor het inkleuren:
- tattered rose
- vintage photo
- aged mahogany
- stormy sky
- bundle sage
- victorian velvet
- black soot
- walnut stain.

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart!

Fijne avond allemaal,

Liefs Hélène

27 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Wat een schattig kaartje. En dit stempeltje heb ik nu een aantal keer gezien op div. blogs, maar ik ga het steeds leuker vinden. Ze zijn zo schattig die twee zo. Groetjes, Ankie

Creatiefhandje zei

schitterende kaart zeg
geweldigggggg
gr esmee

JOKE zei

Je bent goed begonnen hoor!!! Heel leuk kaartje...
Liefs Joke

Neline zei

Je begin is super! Dat beloofd wat de komende maanden;)
Geweldig leuke kaart.
groetjes
Neline

Fieneke zei

Wat een super mooi kaartje!
Groetjes Fieneke

Cards by Jol zei

wat een super leuk kaartje heb je gemaakt, prachtig.
voor jou ook de beste wensen.

groetjes jolande

Peggy zei

Een superschattige stempel.
En een heel mooi kaartje.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Erma zei

Hallo,

Op de Magnolia Hyves bewonderde ik al vaak jouw kaartjes. Sinds kort heb ik het "bloggen" ontdekt en jou hier gevonden, me nu meteen aangemeld als volger!! Geweldig mooie kaart weer Helene!!
groetjes, Erma (bliksemseboel)

Patricia zei

Wat een LEUKERD zeg!!!!!
Heel lief stempeltje ook!
Groetjes Patricia

Miranda de Groot zei

Wat een schatje.
Groetjes Miranda

Anja Bruynen zei

oh wat een plaatje
super hoor
liefs anja

Henriëtte zei

wat een lieverdje!
Jij ook de allerbeste wensen en je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt wat voor nieuwtje je nu hebt hoor.

Groetjes Henriëtte

Cordine zei

Super lief kaartje!
Groetjes
Cordine

*mieke* zei

Wat een ontzettend mooi kaartje zeg! Leuk die craftable achter het afdrukje en je strik van gaas is ook een ideetje om te onthouden!
Groetjes Mieke

Aartje zei

Hallo Haelene, dat begint goed dit jaar. Prachtige kaart met mooie details. Ben benieuwd wat coor leuks je ons nog te vertellen hebt.
Groeten Aartje

arjette zei

Wat een superschattig kaartje heb je gemaakt, wat een lief stempeltje zo met z'n tweetjes!!!!

groetjes Arjette.

Scrap Girl Online zei

Het nieuwe jaar begint weer met een mooi kaartje!
Schitterend.
Nog de beste wensen met veel freubelplezier voor 2012.
Groetjes Helga

Crealett zei

Helene, wat weer een prachtige kaart. En leuke vorm ook. Wat heeft Magnolia weer leuke stamps uitgebracht he... Deze is ook zo lief en weer heel mooi door jou ingekleurd.

Groetjes, Alette en nog de beste wensen voor dit (creatieve) jaar 2012.

Majsan zei

Amazing, so lovley card!!

Hugs Majsan

corrie zei

hallo helene wat heb je een mooi kaartje gemaakt groetjes corrie

marion zei

Wauw wat een schitterend kaartje. liefs, Marion

Laura zei

What a SWEETIE!!! Een pracht van een kaart weer en wat een schattige Magnoliastempel!

Hugs, Laura

CraftyC zei

Stunning card Helene, you have a lovely blog!
Clairex

Saskia zei

Wat een geweldig lief kaartje is het geworden, heel bijzonder hoe je alles hebt verwerkt.
Groetjes Saskia

Miranda zei

een snoepie echt erg leuk
gr
miranda

Simone zei

Wat een schatje is dit.
Deze nieuwe serie van Magnolia vind ik geweldig!!Jammer genoeg kan ik ze niet allemaal kopen.
Groetjes Simone.

Annette zei

Wat een schattig kaartje! Helemaal leuk!
xoxo Annette