woensdag 21 december 2011

Vintage Christmas tags


Hoi hoi,

Deze 2 vintage Christmas tags heb ik voor 2 collega's van het designteam gemaakt. Het papier is van Marianne Design en de foto plaatjes van Pion. Het Stille nacht papier is van Maja design.
Als basis heb ik kraft gebruikt en dit door de labelstans van Tim Holtz gehaald. De sneeuwvlokken zijn uit een pons van Martha Stewart en de tekststempel is van Magnolia en bewerkt met Versamark inkt, embossingpoeder en de heatingtool. In de hoek van de foto heb ik nog de swirlstempel van Magnolia gebruikt en ook dezelfde techniek toegepast.

Fijne avond allemaal,

Liefs Hélène

16 opmerkingen:

Folkje zei

Heel wat anders dan we van jou gewend zijn maar super mooi!

Groetjes
Folkje

Laura zei

SCHITTEREND HELENE! Heel mooi gemaakt!

Wishing you sparkle,
Wishing you cheer,
for a bright merry Christmas
and a Happy New Year!

Hugs, Laura

Look around the corner zei

zo echt super gaafffffffffffff

Marian de Maijer zei

Prachtige labels
Groetjes

Cards by Jol zei

wauw, mooie tags Héléne, ik weet niet of ik al had bedankt voor je prachtige kerstkaart.

groetjes jolande

Miranda de Groot zei

Dat zijn prachtige tags.
Groetjes Miranda

arjette zei

Oohhh wat zijn ze supermooi zeg!!!

gr. arjette.

Fieneke zei

Heel mooi! Erg smaakvol.
Groetjes Fieneke

Henriëtte zei

Wat een prachtige labels heb je weer gemaakt.
Nog bedankt voor je mooie kerstkaart. Pronkt hier hoor.

Groetjes Henriëtte

Patricia zei

Prachtige labels!!!
Enne ik heb er 1 in mijn bezit!!! haha.
Nog BEDANKT!!!!
Jij ook HELE FIJNE DAGEN!!!!!
Groetjes Patricia

Liberta zei

Je tags zien er super uit.
Ook je nieuwe blog look.
Heel erg leuk.

Liefs, Lieb

Crea Gea zei

Wauw wat zijn ze mooi!!!!!!!!!

hele fijne kerstdagen.

groetjes Gea

Leny Hempen zei

Wat een prachtig mooie tags HELENE.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

crealinedance zei

Hoi hoi Dat zijn mooie labels,Gr.Nel

Jitske zei

Heel mooie tags Helene,
groetjes Jitske

riakaartenencreaties zei

Wat een prachtige tags,en mooie kleuren.
Groetjes Ria