zaterdag 10 december 2011

Trouwtasje/ Weddingbag


Hoi hoi,

Een poosje terug werd er aan me gevraagd of ik een trouwtasje wilde maken, zodat diegene hier geld in kon doen om kado te geven met de bruiloft. Ik ben hiermee aan de slag gegaan en dit is het resultaat.
Inmiddels is het tasje ook bij de opdrachtgeefster en die vond hem (gelukkig)erg mooi ;-)

Ik heb voor het tasje de scor-pal gebruikt. Het patroon heb ik eerst met gewoon ecru cardstock uitgesneden en gerild en vervolgens beplakt met het mooie rozen papier van Maja Design.
Voor de voorkant heb ik 2 mini Magnolia stempels gebruikt en deze ingekleurd met distress inkt.
De harten van Nellie Snellen heb ik in verschillende lagen opgebouwd. Boven het hart heb ik bloemen en blaadjes gemaakt met de doo-hickey's van Magnolia.


Voor de achterkant heb ik een papieren onderleggertje gebruikt in de vorm van een hart en hieroverheen weer een hart met papier van Maja, gesneden met de hartenmal van Nellie Snellen.
In het midden een Magnolia bloem, blaadjes en swirl met doo-hickeys.

De volgende kleuren distress inkt heb ik gebruikt:
- tattered rose
- vintage photo
- worn lipstick
- walnut stain
- bundled sage
- victorian velvet.

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn mobiel in mijn vorige post! Zo leuk om te lezen ;-)

Voor nu... een fijn weekend allemaal,

Liefs Hélène

15 opmerkingen:

M@rjan zei

Prachtig is je tasje! Ook de mobile hieronder ziet er fantastisch uit.

Groetjes, Marjan

Crea Gea zei

Prachtig tasje,supermooi geworden

fijn weekend,Gea

Jacomijn zei

Wat een schitterende creaties weer! Die mobiel is zeker mooi, die zet ik ook op mijn to do list!
Mooie kleuren papier heb je gebruikt en zeker ook oog voor detail!
Groetjes Jacomijn

Marian de Maijer zei

Heel mooi je tasje
Groetjes

Pouwla zei

Heel mooi gemaakt!
Groetjes Pouwla.

Liberta zei

Wauw wat een mooi tasje.
Prachtig.

Liefs, Lieb

stempelfreaks zei

Wat een prachtig tasje heb je gemaakt. Ziet er geweldig uit.
Groetjes Astrid & Larissa

Gretha zei

Hij is super mooie geworden zeg, zowel de voor- als de achterkant.
Je zou maar zo`n prachtig tasje mogen ontvangen, wat een bofferd ben je dan.
Liefs Gretha

Riet zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt,super die stempels,mooi ingekleurd.
Mooi papier en details.

Liefs Riet.

Leny Hempen zei

Wat een schattig tasje Helene.
Echt super lief.
Heb verder een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

Cards by Jol zei

prachtig tasje.

groetjes jolande

Miranda de Groot zei

Wauw wat mooi.
Groetjes Miranda

Patricia zei

Echt heel leuk gemaakt!!!!
Groetjes Patricia

Cordine zei

Super kadootje!
groetjes
Cordine

Laura zei

Wow, Helene, wat een schitterend tasje! Heel mooi gemaakt! Fijne zondag!

Hugs, Laura