woensdag 28 december 2011

Tilda with PeonyTails


Hoi hoi,

Iedereen een fijne kerst gehad? Wat zijn de dagen weer omgevlogen! Wij hebben het ook heerlijk gehad, gezellig bij mijn ouders. Mijn ouders vonden de kaart erg mooi en deze staat te pronken op de kast in de kamer ;-)

En dan vandaag maar eens lekker aan de knutsel, er liggen wat opdrachten die gemaakt moeten worden, en het is er vandaag weer prima weer voor ;-)
Deze kaart is ook speciaal gemaakt, voor een kennis die wel een kaart kan gebruiken.
Ik heb hiervoor een nieuwe stempel van Magnolia gebruikt, Tilda with Peony Tails. Tilda is ingekleurd met distress inkt.
Het papier komt uit een blok van kaiserkraft en de bloemen zijn met een stans van Marianne Design uitgedraait. De blaadjes zijn met Doohickeys van Magnolia uitgedraaid en in de hoekjes heb ik wat parels gezet met de Perlen pen.

Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren distress inkt gebruikt:
- tattered rose
- vintage photo
- worn lipstick
- antique linen
- stormy sky
- aged mahogany
- peeled paint
- black soot

Fijne dag allemaal,

Liefs Hélène

9 opmerkingen:

Folkje zei

Ik vind het wel fijn om nu weer andere kaarten te maken na al die kerst kaarte. Deze ziet er weer prachtig uit.

Groetjes
Folkje

arjette zei

Wat een mooi kaartje!!! Lief stempeltje!!!

gr. arjette.

Lins zei

Zo'n mooi beterschapskaartje Hélène! Heel knap ingekleurd en je hebt zo'n leuke papiertjes gebruikt.
Geniet van een mooi jaareinde!

Groetjes,

Lins

Henriëtte zei

Wat een lieve stempel is dat zeg! Je kaart is super geworden.

Groetjes Henriëtte

Leny Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Helene.
Echt schitterend.


Gr Leny Hempen

Aartje zei

Prachtige kaart met een lieve stempel
Groetjes Aartje

Patricia zei

Wat een PLAATJE weer zeg!
Groetjes Patricia
P.S. neem je veel geld mee vandaag, want alles is 40%korting, ik werd er HEEL hebberig van gisteren.
Veel plezier vandaag!

Miranda zei

wat een dotje weer helene, erg snoezig en in prachtige kleurtjes
gr
miranda

riakaartenencreaties zei

Je kaart is ook een schatje.En prachtige kleuren en stempel.Groetjes Ria