zondag 18 december 2011

Let it snow


Hoi hoi,

Vandaag wil ik jullie deze kerstkaart laten zien, hij is imiddels op de bus gegaan en hopelijk zelfs bezorgd.
Ik heb een digistamp van Mo Manning gebruikt, Kai in the snow.
De digistamp heb ik afgedrukt op Cotman aquarelle papier en ingekleurd met distress inkt.
Het papier is van Magnolia en met de stans van Tim Holtz heb ik de hulstblaadjes uitgesneden en met een Doo-hickey de hartjes.
De tekststempel "let is snow" is ook van Magnolia, deze heb ik gestempeld met Versamark en witte embossingpoeder overheen gestrooid, even met de heattool erover en klaar ;-)
Het label is ook van Magnolia en hierop staat gestempeld Merry Christmas, dit is met een stempel van Eline's huis gedaan.

De volgende kleuren distress inkt heb ik voor Kai gebruikt:
- tattered rose
- vintage photo
- chipped sapphire
- pine needle
- black soot
- aged mahogany
- musterd seet
De sneeuw komt uit een potje van Aleene's true snow.

Fijne zondag allemaal,

Liefs Hélène

13 opmerkingen:

Leny Hempen zei

Hoi Helene

Wat een schatje van een kaart.
Echt een lieverdje.
Heb verder een fijne zondag.


Gr Leny Hempen

crealinedance zei

Hoi hoi Dat is een leuke.Gr.Nel

Henriëtte zei

wat een leuke kaart weer en wat een lief stempeltje heb je gebruikt.

Groetjes Henriëtte

Mandy's Magnolia cards zei

wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt Helene!
nog een fijne zondag
groetjes, mandy

Scrap Girl Online zei

Hallo,
Wat een schattig kaartje weer!
Ik heb sinds pas kennis gemaakt met de stempels van mo manning wat zijn die ook gaaf zeg, echt een schatjes zitten er tussen!
Fijne zondag
Groetjes Helga

Patricia zei

Ook weer zo'n SCHATJE!!!
Groetjes Patricia

Riet zei

Wat is dit een prachtig lief kaartje.

Liefs Riet.

Laura zei

Wat een lieffie is dit! Prachtig gedaan!

Hugs, Laura

Cards by Jol zei

wat een schattig kaartje, Kai is zo'n lieverdje en weer super ingekleurd, leuk de hulsttakjes.

groetjes jolande

Folkje zei

Wat een schatje is dit en weer super mooi ingekleurd natuurlijk.

Groetjes
Folkje

arjette zei

Wat een mooi kaartje~!!!

gr. arjette

sjouks kaarten zei

Wat een schatje, zowel de afbeelding als je hele kaart!
Groetjes Sjoukje

Crea Gea zei

Ohh wat lief...een supermooi kaartje en ook je vorige kaartjes zijn prachtig.

groetjes Gea