vrijdag 23 december 2011

Laatste kerstkaart.....


Hoi hoi,

Vandaag laat ik (voorlopig) voor het laatst een kerstkaart zien. Al is mijn voornemen om toch in januari gelijk weer te starten met af en toe een kerstkaart, want ik had er toch flink te kort dit jaar.

Voor deze kaart heb ik het geweldige papier van My minds eye - Lost and Found Christmas paper kit gebruikt.
Tilda is van de Sweet Christmas dreams collectie van 2011 en ingekleurd met distress inkt.
De kerstballen zijn met van Tim Holtz. Het lint is van Eline's winterhuis en de tekststempels van LOTV.
Het bekende hoekje is van Quikutz en in de hoekjes heb ik dotjes gemaakt met de Perlen pen.

En dan wil ik jullie vanaf deze plek hele fijne feestdagen en een gezond en creatief 2012 toewensen.

Liefs Hélene

8 opmerkingen:

Gretha zei

Ook je laatste creaties zijn weer prachtig gemaakt. Ik ga je eigen stijl al kennen.
Je gebruikt altijd hele mooie details en je kleurwerk ziet er geweldig uit.
Ik wens je ook hele fijne dagen en een gezond en vooral een creatief 2012.
Liefs Gretha.

Cards by Jol zei

prachtig kaartje, leuk met de grote kerstballen, gewoon iedere week een kerstkaart maken, dan ben je aan het eind al een eind.
fijne feestdagen en een spetterend uiteinde.

groetjes jolande

Crealett zei

Hoi Helene, het is weer een prachtige kerstkaart geworden. Ik vind dat je de stempels altijd zo mooi inkleurd...super. Ben zelf nog lang niet op jouw niveau wat dat betreft...
Jij ook hele fijne feestdagen en een goed, gezond en gelukkig 2012 gewenst.

Groetjes, Alette

Folkje zei

Het is een prachtige laatste kerstkaart.
Ik neem me ook elk jaar voor om elke maand iets voor kerst te maken, maar dat gebeurt meestal pas na de zomer, maar heb gister een paar nieuwe mallen gekocht, dus wie weet ga ik daar binnenkort wel mee aan de slag.



fijne feestdagen en een super creatief 2012.

Groetjes
Folkje

riakaartenencreaties zei

Je kaart is prachtig.
En je stempel is mooi,en prachtig ingekleurd.
Groetjes Ria

Henriëtte zei

Wat een schitterende kaart weer zeg!. Mooi gedaan met die kerstballen zo.
Fijne kerstdagen

Groetjes Henriëtte

Leny Hempen zei

Wat een prachtige kaart Helene.
Echt schitterend.
Hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2012.

Gr Leny Hempen

Patricia zei

Wat een PRACHTIGE kaart zeg.
Jij ook hele fijne dagen en een GEZOND 2012!
Groetjes Patricia