zaterdag 24 december 2011

de aller aller laatste ;-)


Hoi hoi,

Ja ja.. ik weet het, ik had al een laatste kerstkaart geplaatst ;-) Maar ik wilde jullie toch nog graag deze laten zien. Ik heb deze kaart voor mijn ouders gemaakt en geef ik morgen met 1ste kerstdag.
Het idee van de "sketch" heb ik van mijn knutselvriendin. Ik zag dit bij haar op een kaart en vond dit zo ontzettend leuk dat ik ook aan het schuiven ben gegaan met dit als resultaat. Ik heb de foto ook nog een keer liggend op de foto genomen, voor beter licht.



Het papier wat ik gebruikt heb is van de kerstserie van Magnolia. Het afdrukje is een special edition Tilda van Paper and pictures en viel afgelopen week op m'n deurmat. De merry christmas stempel is van Magnolia en gestempeld en bewerkt met embossingpoeder. De ronde tekststempel is van LOTV. De blaadjes zijn van Marianne Design en de bloemen van Magnolia.


Nogmaals.... Hele fijne feestdagen allemaal!

Liefs Hélène

12 opmerkingen:

Fieneke zei

Hoi Helene, van mij mag er nog best een laatste kerstkaart komen hoor. Wat is deze super gaaf zeg. Die kleuren vind ik helemaal super. Zijn jouw ouders vast blij mee.
Fijne kerstdagen, liefs Fieneke

crealinedance zei

Hoi hoi Dat is een mooie.gr.Nel

JOKE zei

Wauwwww wat heb je die ongelooflijk mooi ingekleurd!!! En dan heb ik het nog niet eens over de rest van de kaart...super super super....
Geef je ook workshops voor de copics ;-)
Hele fijne feestdagen!!!
Liefs Joke

Marga50 zei

Wauwwwww wat een supermooie kerstkaart. Fijne feestdagen en groetjes van Marga.

Marijke zei

SUPER leuk kaartje!!!
Gezellige feestdagen!
Groetjes,
Marijke

Leny Hempen zei

Hoi Helene

Wat een prachtig mooi kaartje.
Echt schitterend.
Hele fijne feestdagen.
En een gelukkig,maar vooral een gezond 2012.

Gr leny Hempen

Liberta zei

Wat een pracht van een kaart ben blij dat de vorige toch nog niet je laatste was. Deze is ontzettend mooi. Veel plezier bij je ouders. Hele fijne dagen.

Liefs, Lieb

Miranda de Groot zei

Wauw wat ontzettend mooi.
Groetjes Miranda

Creatiefhandje zei

schattig kaartje geworden
gr esmee

Crealett zei

Helene, het is weer een prachtige kaart geworden. Vind het zo super zoals jij de stempels inkleurd...petje af..

Groetjes, Alette

riakaartenencreaties zei

Een prachtige kaart.
En zo mooi ingekleurd.Groetjes Ria.

Marieke zei

Jammer dat dit je laatste kerstkaartje is ;-)
Misschien nog een aller aller laatste?!?
Hij is weer prachtig, schattig stempeltje ook!

Groetjes van Marieke