donderdag 29 december 2011

Bingo!


Hoi hoi,

Vandaag eens een kaartje zonder ingekleurd afdrukje, is weer een wat anders dan jullie van mij gewend zijn ;-)
Ik heb voor deze kaart het GEWELDIGE papier gebruikt van My minds eye - Lost & Found - Blush.
De Bingo stempel is van ?, denk denk denk... pff weet het niet meer, het is een rubber stempel in zo'n kraft/kartonnen verpakking ;-)
De grote harten zijn een nestabilitie en de kleine harten zijn met een pons van Martha Stewart geponst. De kleine ronde tekststempel "Friendschip" is van Bo Bunny - ect. en de klok stempel is van Tim Holtz.

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaarten!

Fijne avond allemaal,

Liefs Hélène

11 opmerkingen:

Henriëtte zei

is ook weer erg leuk zeg!.
Was gezellig vandaag.

Groetjes Henriëtte

Marian de Maijer zei

Leuke kaart
Groetjes

Ankie vd Polder zei

Wat een leuk kaartje. Ik ken dat hoor, eens een kaartje maken die je niet gewend bent te maken. Toevallig heb ik dit vanmiddag ook zitten doen. En uiteindelijk zijn ze dan toch nog leuk ook. Groetjes, Ankie

Gretha zei

Inderdaad heel wat anders, maar niet minder mooi.
Ik vind het heel apart en een geweldige combinatie van kleur.
Liefs Gretha

Laura zei

Prachtg Helene! Bij deze wens ik je een prettige jaarwisseling en een heel gelukkig en gezond 2012!

Hugs, Laura

crealinedance zei

Hoi hoi Dat is een heeeeeeeel leuke kaart.Gr.Nel

carla zei

Ja inderdaad iets heel anders dan wat we van jou gewoon zijn, maar ik vind hem fantastisch.
Je mag er best nog in dit genre maken.
Fijne eindejaarsfeesten en een gezond en creatief 2012.
Groetjes,
Carla

Chris zei

A gorgeous card Helene and I love the vintage style and colour scheme. Thanks for the sweet comment you left for me yesterday and I'm looking forward to seeing your card with that stamps :)! wishing you a very happy new year, hugs, Chris :)

Neline zei

Je kaart is inderdaad heel wat anders, maar wel heel erg leuk geworden!
groetjes
Neline

Crea Gea zei

Prachtig kaartje en ook je kaartjes van de afgelopen week zijn prachtig.

fijne jaarwisseling.

groetjes Gea

Patricia zei

Hij is PRACHTIG Helene, enne nog veel uitgegeven bij Intratuin? haha
Fijne jaarwisseling meis!
Groetjes Patricia