donderdag 15 december 2011

Another.... Merry Christmas


Hoi hoi,

Na een paar daagjes flink doorknippen, plakken en schilderen met de distress inkt, zijn m'n kerstkaarten dan eindelijk "bijna" af. Er liggen nog 2 kaarten half af op m'n bureau, maar dat zijn dan ook écht de laatste.
Vanavond wil ik jullie deze kaart laten zien, gemaakt met een wat oudere stempel van Magnolia. Tilda is ingekleurd met distress inkt. Het papier is van Marianne Design en heb de binnenste vorm uitgesneden met een mal van Go kreate. De december maand is een stempel van Tim Holtz, en ook de klok stempel is van Tim, deze heb ik met embossingpoeder (barn door) en de heatingtool bewerkt. De tekststempel is van Lili of the Valley en de blaadjes eronder van Marianne Design en Magnolia.

Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren gebruikt:
- tattered rose
- worn lipstick
- vintage photo
- antique linen
- pine needle
- aged mahogany

Ik hoor net op tv dat er flink wat regen gaat vallen.... zucht! Dan lassen we nog maar wat knutseldaagjes in ;-)

Fijne avond allemaal,

Liefs Hélène

9 opmerkingen:

Patricia zei

Wat een PLAATJE!!!!!!!
Regen? hier is het PRACHTIG weer whahaha
Groetjes Patricia

Cards by Jol zei

prachtig kaartje, mooi gecombineerd met je stempels, heerlijk weer toch om te freubelen?

groetjes jolande

Leny Hempen zei

Wat een prachtig kaartje Helene.
Echt een lieverdje.

Gr leny Hempen

Gretha zei

Prachtig gemaakt weer. Schitterende details.
Ik vind het niet erg hoor als het regent, dan is het een feest om te knutselen :)
Liefs Gretha

Henriëtte zei

Wat een prachtige kaart weer zeg!
Mijn kerstkaarten zijn nu allemaal de deur uit. Ik denk dat ik maar alvast voor volgend jaar ga beginnen. Buiten hoef ik tenslotte niet te komen met dit weer.

Groetjesssss Henriëtte

Neline zei

Hele mooie kerstkaart heb je weer gemaakt! succes met de laatste;)
groetjes
Neline

crealinedance zei

Hoi hoi Leuke kaart,en bedankt voor de leuke kerstkaart.Gr.Nel

Marlies zei

Een super mooie kerstkaart!! Ik moet er nog eentje en dan ben ik er ook vanaf! groetjes, Marlies

Crealett zei

Hoi Helene, wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt zeg. Wat heb je toch altijd leuke ideeen, je kaarten stralen sfeer uit. Super!
Ben al een tijdje volger van je en elke keer weer een groot plezier om naar jouw nieuwe creaties uit te kijken...

Ik heb ook een blog en verloot een candy. Misschien wil je ook volger van mijn blog worden?

Groetjes, Alette