woensdag 16 november 2011

Workshop inkleuren met distress inkt.


Hoi hoi,

Afgelopen maandag heb ik bij de Hobbystunter weer een workshop inkleuren met distress inkt gegeven. Het was een flinke groep van 11 gezellige dames. We hebben dit afdrukje ingekleurd en deze kaart gemaakt.
Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren gebruikt:
- tattered rose
- worn liptstick
- antique linen
- aged mahogany
- walnut stain
- vintage photo
Het papier is van Eline's winterhuis. De sterren en het blaadje zijn van Marianne Design, de bloem, swirl en ticket van Magnolia.
Op de sterren wat Stickles gedaan en 3 dotjes Perlen pen bovenin de hoek.

Ik vond het erg gezellig en kijk alweer uit naar de volgende workshop! ;-)

Voor degene die vanavond ook naar de Ladies night komen bij Intratuin... tot vanavond! Ik zal daar een demo geven met dit afdrukje en met de Special edition stempel van de Hobbystunter.

Fijne dag allemaal,

13 opmerkingen:

Patricia zei

Hoi hoi,
Het was echt weer SUPER gezellig, ik kan nu (bijna) net zo goed als jou inkleuren whahaha.
Fijne avond vanavond!
Ben je wel lief geweest voor mijn spinnetjes uit de etalage (ze waren echt he....... o dat wist je niet?)hihihaha
Groet Patricia

Crea Gea zei

Prachtig kaartje,het is voor mij te ver weg anders kwam ik ook bij jouw een workshop doen.

Groetjes Gea

Folkje zei

Hey Helene, ik sta vandaag ook bij de intratuin( Drachten), vanmiddag met een collega en vanavond 2 andere collega's, wij gaan een demo doen met decopatch.
Mooie kaart heb je weer gemaakt ik ga in december een workshop doen met de flexmarker op m'n werk en dan is zo'n afdrukje wel mooi om te maken.

Groetjes en veel plezier bij de Intratuin (heb je trouwens al gezien wat voor mooi lint ze daar allemaal hebben)

Miranda de Groot zei

hij is prachtig.
groetjes miranda

Annemarie en Merit zei

Wat een schattig kaartje, en je hebt het meisje heel mooi ingekleurd hoor!!

liefs, merit en annemarie

Fieneke zei

Heel mooi kaartje, mooi papier en super ingekleurd.
Groetjes Fieneke

Henriëtte zei

Wat een lieve kaart weer. Veel plezier vanavond.

Groetjes Henriëtte

Cards by Jol zei

prachtig kaartje Héléne, enne de etalge ziet er weer gezellie uit.

groetjes jolande

M@rjan zei

Weer een heel mooie Hélène!! Mooi gemaakt, mooi van kleur, prachtig ingekleurd!

Groetjes, Marjan

arjette zei

Wat een mooi kaartje!!!! Was vast eerruuuggg gezellig met zo'n groepje dames!!! Veel plezier vanavond!!

gr. arjette.

Riet zei

Wat een prachtige kaart,leuk je stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

kaartenscrappenenzo zei

Deze is zo schattig !!

Miranda zei

wat een dotje zo, erg leuk Helene
gr
miranda