vrijdag 4 november 2011

Welcome to a sweet Christmas


Hoi hoi,

Vandaag is het mijn beurt op het blog van de Hobbystunter om een creatie te laten zien..... en natuurlijk laat ik deze dan ook hier zien ;-)
Ik heb een kerstkaartje gemaakt met 2 nieuwe stempels uit de Kerstserie van Magnolia. Om het (naar mijn idee) wat overzichtelijker te maken heb ik alle gebruikte materialen en kleuren distress inkt hieronder gezet.

Benodigdheden:
Papier: wit linnen, kraft, Magnolia, Marianne Design
Stansen: Tim Holtz, Magnolia, Nestabilitie cirkel/schulp, photocorner Quikutz
Stempels: Edwin on Christmas eve, Welcome to a sweet Christmas (beide Magnolia),LOTV tekststempel.
Diverse: Embossing poeder (randen), heatthool, bledingtool, 3D snow-effect, Stickles

Gebruikte kleuren distress inkt:
Edwin
- tattered rose
- vintage photo
- worn lipstick
- antique linen
- walnut stain
- aged mahogany
- pine needles
- barn door
- forest moss
Achtergrond
- walnut stain
- vintage photo
- peeled paint
- forest moss
- aged mahogany
- scattered straw
- pumice stone
- stormy sky

Dat is een hele lijst!
Verder wens ik iedereen alvast een heel fijn weekend toe, en tot de volgende creatie.

15 opmerkingen:

Jolanda zei

wauw wat een prachtige kerstkaart Helene!
grtz Jolanda

M@rjan zei

Vind hem weer helemaal super! Leuk hè, die TH lantaarnpaal, ik heb hem ook net gekocht.

Groetjes, Marjan

Scrap Girl Online zei

Ik heb bijna het gevoel dat mijn reactie's bij jou een beetje eentonig worden, maar ze zijn echt gemeend! Wat een prachtige kaart is het wederom geworden!!!!!
gr. Helga

Cards by Jol zei

schitterend kerstkaartje Heléne, mooi met de lantaarns erbij.

groetjes jolande

arjette zei

Wat een mooi kaartje, super!!!

gr. arjette.

Henriëtte zei

Wat een gave kerstkaart weer zeg!

Groetjes Henriëtte

Folkje zei

Hij is weer super, ik vind die achtergrond stempel ook zo mooi.

Patricia zei

SUPER mooi weer zeg!!!!!
Groet Patricia

Leny Hempen zei

Hoi Helene

Wat een prachtig mooi kaartje.
Echt een schatje.
Heb een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

crealinedance zei

hoi hoi Leuke kerstkaart,fijne dag morgen.Gr.Nel

Riet zei

Schitterende kaart,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Janny zei

Hij is echt schitterend mooi.
liefs Janny

kaartenscrappenenzo zei

Hai Helene wat een geweldige echte Helene kaart is het geworden als ik aan magnolia denk dan denk ik gelijk aan jou kaarten super kaartje weer !

liefs Danny

Miranda zei

mooie kaart Helene, en net wat Danny hiervoor zegt, een echt Helene kaart, zou hem zo hebben herkend
en nog veel ingeslagen op de kreadoe?
ik had een flinke tas vol
gr
Miranda

Crea Gea zei

Wauw prachtig kaartje en de kleuren supermooi

Groetjes Gea