woensdag 2 november 2011

A vintage Christmas


Hoi hoi,

Eindelijk heb ik weer een kaartje gemaakt met de fotovellen van Pion. Ik heb deze al een poosje liggen, maar steeds komt het er niet van, en eigenlijk is dat gewoon zonde.
Voor de kaart heb ik het vintage papier van Marianne design gebruikt en de foto uitgestanst met de ovaal nestabilitie en de ovaal schulp. Het labeltje, bloemen, takjes, swirl en tekststempel (die met embossingpoeder en heattool is bewerkt) zijn van Magnolia.
De kaart afgewerkt met hier en daar een parel van de Perlen pen.

Vandaag begint de Krea-doe, zijn jullie ook zo benieuwd? Ik heb er ongelofelijk veel zin in.... maar ik moet nog wachten tot zaterdag ;-)

Voor degene die al gaan.... Heel veel plezier.

En een fijne dag allemaal,


13 opmerkingen:

Henriëtte zei

Wat een prachtige kaart Hélène. Helemaal super.
Veel plezier zaterdag op de Krea-doe.

Groetjes Henriëtte

Neline zei

Hij is weer prachtig, mooi papier samen met het plaatje.
Veel plezier op de kreadoe.
groetjes
Neline

crealinedance zei

Hoi hoi Vind deze toppie,en een fijne beursdag.Gr.Nel

M@rjan zei

Wat is het weer een mooie! Dat stukje kraftlabel wat eruit piep, je hebt altijd leuke details!

Groetjes, Marjan

Ik ga zondag pas! Veel plezier alvast.

Fieneke zei

Hoi Helene, mooi kaartje, heel mooi geheel. Veel plezier zaterdag. Ik moet nog tot morgen wachten.
Groetjes Fieneke

Marian de Maijer zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Leny Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Helene.
Echt Schitterend.


Gr Leny Hempen

Laura zei

weer een schitterende kaart van jou helene! tres chic!

hugs, laura

Cards by Jol zei

schitterende vintage kaart.

groetjes jolande

Riet zei

Wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Crea Gea zei

Wauw wat een prachtig kaartje....supermooi

Groetjes Gea

arjette zei

Wat een super kaartje weer, prachtig!!!!
Veel plezier zaterdag!!!

gr. arjette.

Scrap Girl Online zei

Weer een prachtig kaartje!
gr. Helga