zondag 6 november 2011

Penny Black


Hoi hoi,

Zondag alweer... wat vliegt de week voorbij! Gisteren naar de Kreadoe geweest, en wat was er weer veel te zien en te doen.
En vandaag lassen we maar weer eens een knutseldag in ;-) Maar eerst wil ik jullie deze kerstkaart laten zien. Ik heb hiervoor een slapstick van Penny Black gebruikt. Het papier is van Kaiserkraft.
De swirl is van Magnolia, de bloem van Marianne Design en de sneeuwvlok in het midden van Martha Stewart.

De volgende kleuren distress inkt heb ik gebruikt:
- tattered rose
- vintage photo
- worn lipstick
- peeled paint
- aged mahogany
- antique linen
- walnut stain
- black soot

Fijne dag allemaal,


11 opmerkingen:

crealinedance zei

Hoi hoi Mooi kaartje,vandaag lekker weer om te knutselen.Fijne dag Gr.Nel

Astrid zei

ERG ERG mooi deze kaart Helene, en heb je nog wat gescoord op de Krea Doe??
Groetjes Astrid

Folkje zei

Oh, wat een leukerd weer Helene en wat een schattig stempeltje

Leny Hempen zei

Wat een schatje van een kaart HELENE.
Echt een lieverdje.
Heb verder een fijne zondag.


Gr Leny Hempen

Riet zei

Prachtige kaart,leuk die stempel,mooi ingekleurd.

Liefs Riet.

Patricia zei

Wat een PLAATJE.
Ik heb al 2 weken NIET geknutseld, ik ga nu echt al TRILLEN hoor!!!!!tijd tijd tijd.....waar haal ik het vandaan.
Groet Patricia

Cards by Jol zei

prachtig kaartje.

groetjes jolande

Janny zei

Wat een mooie kaart is dit weer zeg, en je hebt hem ook zo mooi ingekleurd, heel erg mooi.
Liefs Janny

arjette zei

Wat een superlief kaartje weer, mooi hoor!!!

gr. arjette.

Crea Gea zei

Prachtig en superlief kaartje

Groetjes Gea

Gretha zei

Echt een beauty Hélène, ziet er zo sfeervol uit dat je meteen de schaatsen aan wilt trekken.
Prachtige kleuren heb je gebruikt.
Liefs Gretha