zaterdag 12 november 2011

Have a Mice Christmas


Hoi hoi,

Even een snelle post....Vandaag wil ik jullie deze kerstkaart met een afdrukje van House Mouse laten zien. Het afdrukje is ingekleurd met distress inkt.

Aankomende maandag geef ik bij de Hobbystunter weer een workshop inkleuren met distress inkt, helaas zijn er geen plekken meer vrij.

Aankomende woensdag staat José met een kraam bij de ladies night van de Intratuin in Hendrik ido Ambacht. Ik zal hier een demo geven met de distress inkt.Voor meer info over deze avond zie hier

En nu snel verder met de zaterdagse verplichtingen... Sport ;-)

Fijn weekend allemaal,

10 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Neline zei

prachtige kaart weer, veel succes maandag met je workshop;)
groetjes
Neline

Gretha zei

Dit is ook weer een schattig kaartje en ook zo aandoenlijk :) Prachtig gemaakt Hélène en ik wens je veel succes met de workshop en de ladies-night.
Liefs Gretha

Leny Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Helene.
Echt schitterend.
Heb een fijn weekend.


Gr Leny Hempen

Marian de Maijer zei

Mooie kaart
Groetjes

Liberta zei

Mooie kaart.

Liefs, Lieb

arjette zei

Wat een mooi kaartje!!! Die stempel is weer super leuk zeg!!!

gr. arjette.

kaartenscrappenenzo zei

Wat een geweldige kaart.... dat stempelafdrukje ik ben er helemaal verliefd op ! Dat komt vast doordat ik een groot fan van Rudolph ben :-)

liefs Danny

Marianne zei

Hoi Hélène,
Dank je wel voor de van vanavond bij Jose in de winkel, ik vond het erg gezellig en.... ik weet nu hoe de gezichtjes het best moeten, vergeet ik nog de worn lipstick mee te nemen, nou ja, volgende keer maar dan...
groetjes Marianne.

Laura zei

weer zo'n schitterende creatie van jou! het is er weer eentje om in te lijsten zo mooi! leuke stempel!

hugs, laura