maandag 28 november 2011

Gefeliciteerd!


Hoi hoi,

Vandaag is José van de Hobbystunter jarig en heb ik deze kaart voor haar gemaakt. Deze Tilda is een special edition van Shopbron en komt uit Australie. Het papier is van My minds eye en achter het afdrukje en de cirkel heb ik de paspop van Tim gebruikt. De cirkel is met een craftables uitgestanst. De tekststempel is van Lily of the Valley en het labeltje van Magnolia.

"Jose... van harte gefeliciteerd en maak er een gezellige dag van!"


Fijne dag allemaal,

19 opmerkingen:

Patricia zei

Wauw wat een mooie kaart en stempel!!!!
Erg leuk gedaan weer.
Groetjes Patricia

Annemarie en Merit zei

super leuk kaartje met een schattig stempel.

gr annemarie en merit

Crea Gea zei

Prachtig kaartje,heel erg mooi

groetjes Gea

Jolanda zei

wat een supergaaf kaartje helene! deze Tilda is wel heel schattig:0)
grtz JOlanda

Folkje zei

mooi kaartje heb je weer gemaakt Helene en hele mooie kleuren heb je gfebruikt.

Groetjes
Folkje

crealinedance zei

Hoi hoi Mooi kaartje heb je gemaakt.Gr.Nel

Kristel zei

Dat is een schitterende kaart geworden Hèléne!
Groeten Kristel

Gretha zei

Ohh, wat een schattige kaart Hélène. Deze Tilda vind ik wel heel bijzonder.
Prachtige kleuren en details heb je gebruikt, daar ben je goed in, vind ik.
Liefs Gretha

arjette zei

Wat een prachtig kaartje heb je voor haar gemaakt!!! Wat een lief stempeltje en zo mooi ingekleurd weer!!!

gr. arjette.

Neline zei

Wat een super leuke kaart heb je gemaakt met een hele gave stempel! Ik heb 'm ook eindelijk in huis. Ik ga er gauw mee aan de slag;)
groetjes
Neline

Fieneke zei

Wat een super leuk kaartje, mooie kleuren gebruikt en mooi papier. En wat een super leuke stempel. Ik heb de verleiding weerstaan en hem niet besteld, maar hij is wel errruuuug leuk.
groetjes Fieneke

Laura zei

Wat een geweldig mooi kaartje is dit! Weer super knap gedaan Helene!

Hugs, Laura

Leny Hempen zei

Wat een prachtige kaart HELENE.
Echt schitterend.
En JOSE van harte gefeliciteerd met je verjaardag.


Gr Leny Hempen

Cards by Jol zei

schattig kaartje.

groetjes jolande

Riet zei

Wat een schitterende kaart Helene.

Liefs Riet.

Kim zei

Wat een schatje. Prachtig papier en wat een schattige Tilda.

Groetjes

Henriëtte zei

Zucht.....wat een schitterende kaart weer.....

Groetjes Henriette

Janny zei

Wat een schatje, de stempel is zo lief, ik denk dat Jose er erg blij mee zal zijn, liefs Janny

Miranda zei

ik weet zeker dat Jose erg blij is met dit snoezige kaartje en wat een leuk stempeltje met die koala, echt erg lief
gr
miranda