zaterdag 29 oktober 2011

Eenvoudige kerstkaart


Hoi hoi,

Vandaag een eenvoudige kerstkaart. Hiervoor heb ik Tilda met amaryllis gebruikt. Het papier is van Maja design en de sierrand rondom is het een doo-hickey van Magnolia gemaakt.
De rozet bloem is van Tim Holtz, het label van Magnolia en het sierrondje van Marianne Design.
Tilda is ingekleurd met distress inkt, hiervoor heb ik de volgende kleuren gebruikt:
- tattered rose
- vintage photo
- worn lipstick
- black soot
- antique linen
- peeled paint
- aged mahogany

Fijn weekend allemaal,

21 opmerkingen:

Fieneke zei

Heel mooi kaartje Helene enne zo eenvoudig is het niet eens hoor. Maar erg mooi in rustige kleuren! Ook heel mooi ingekleurd.
groetjes Fieneke

marion zei

Zo eenvoudig vind ik het niet, maar het resultaat is iig schitterend hoor ! Liefs, Marion

Ankie vd Polder zei

Wat een schattig kaartje. Groetjes en een fijn weekend, Ankie

Leny Hempen zei

Ik zou je kaartje niet eenvoudig willen noemen HELENE.
Maar ik vind het echt een schatje.
Hij is ook prachtig mooi van kleur.
Heb verder een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

Henriëtte zei

Wat een mooie kaart weer. Echt een lieverdje.

Groetjes en een fijn weekend,
Henriëtte

Jolanda zei

prachtige kaart Helene! wat is deze Tilda toch leuk :-))
grtz Jolanda

Crea Gea zei

Nou ik zou het ook niet eenvoudig willen noemen,het is een prachtig kaartje

Groetjes Gea

crea-elma zei

Heel sweet.

groetjes Elma

Cards by Jol zei

is weer een heel leuk kaartje.

groetjes jolande

Marian de Maijer zei

Prachtige kaart
Groetjes

Scrap Girl Online zei

Hoezo eenvoudig?
Hij is zoals gewoonlijk weer prachtig.
Groetjes

Pouwla zei

Heel mooi kaartje!
Groetjes Pouwla.

Janny zei

Mooi hoor Tilda zo mooi gekleurd, en de achtergrond zo mooi in een kleur, ze springt er zo mooi uit. lieve groetjes Janny

Saskia zei

Wat een schatje......erg mooi!!!
grt. Sas

crealinedance zei

Hoi hoi Wat een schatje.gr.Nel

Miranda de Groot zei

hij is heel mooi.
groetjes miranda

Marijke zei

Eenvoudig??? Hij is SUPER schattig!!!
Groetjes,
Marijke

Patricia zei

Heel leuk kaartje weer!
Groet Patricia

arjette zei

Wat een prachtig kaartje zeg!!! Enneeehhh zo eenvoudig vind ik 'm eigenlijk niet..... schitterend!!!

gr. arjette.

Riet zei

Wat een schitterende kaart,Helene.

Liefs Riet.

Laura zei

Weer een prachtkaartje! Ik ga die stempel ook weer eens tevoorschijn halen!

Hugs, Laura